کد خبر: 644075
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۷:۴۰:۱۴
| |

حمله وحشتناک زورگیران خشن به زن میانسال برای سرقت ۴ النگو

دو سارق زورگیر داخل کوچه‌ای که نزدیک خانه‌ زن میانسال است به او حمله کردند و چهار حلقه النگوی طلای او را قیچی کردند و با خود بردند.

حمله وحشتناک زورگیران خشن به زن میانسال برای سرقت ۴ النگو
کد خبر: 644075
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۰۷:۴۰:۱۴

کل حادثه در ۳۵ ثانیه اتفاق افتاد، اما شدت درد و رنج و ترسی‌که زن حادثه‌دیده تجربه کرده، با هیچ متر و عیاری قابل اندازه‌گیری نیست.

به گزارش جام جم، در مورد فیلمی صحبت می‌کنیم که روز شنبه در شبکه‌های مجازی منتشر شد و نشان می‌داد این روزها گویا ترس برخی سارقان از پلیس ریخته و در روز روشن به‌راحتی به مردم حمله و اموال‌شان را سرقت می‌کنند. در این فیلم، دو سارق زورگیر سفید و مشکی‌پوشی دیده می‌شوند که سوار یک خودروی پژو پارس سفیدرنگ در حال عبور از یک کوچه هستند. همزمان با عبور آنها زن میانسالی نیز در حال رد شدن از کوچه بود. سرنشینان پژو پارس به محض دیدن زن میانسال از خودرو پیاده شدند و به سمت او رفتند. سارقی که لباس مشکی به تن داشت، از پشت گردن زن میانسال را گرفت و بعد از زمینگیر کردن او، این‌بار مرد سفیدپوش وارد عمل شد و هر دو با خشونت زیادی سعی کردند اموالی که زن به همراه داشت را سرقت کنند. زن میانسال برای نجات خود به‌شدت دست‌وپا می‌زد، اما زورگیران دست‌بردار نبودند و پس از چند ثانیه و با سرقت اموال زن سوار خودرو و از محل متواری شدند.

صغری رنجبر، همان زن میانسال ۵۵ساله‌ای است که دو سارق زورگیر روز شنبه ۱۱ آذرماه به او حمله و اموالش را سرقت کردند. او در روستای سقرچین منطقه شهریار زندگی می‌کند و با این‌که یک هفته از ماجرای زورگیری گذشته، اما هنوز شوکه است و نمی‌تواند با ما در مورد حمله سارقان صحبت کند.

دختر این زن در گفت‌وگو با جام‌جم از روز حادثه توضیح داد: «مادرم هر روز صبح عادت داشت هم پیاده‌روی کند و هم برای خرید نان تازه به نانوایی برود. آن روز هم بعد از خرید نان و پیاده‌روی در حال برگشتن به خانه بود که دو سارق زورگیر داخل کوچه‌ای که نزدیک خانه‌مان است به او حمله کردند و چهار حلقه النگوی طلای او را قیچی کردند و با خود بردند. مادرم دیسک گردن داشت و تازه درمان شده بود، اما آن دو سارق با پیچاندن گردن او، دوباره به گردنش آسیب زدند و حالا دوباره باید به پزشک متخصصش مراجعه و درمان را آغاز کنیم.» 

پس از انتشار فیلم، مهدی محمدی، دادستان شهریار شنبه‌شب نسبت به آن واکنش نشان داد و اعلام کرد: «بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستورات قضایی به ضابطان برای پیگیری و شناسایی سارقان داده شد و تحقیقات درحال‌حاضر در حال انجام است و در تلاش هستیم سارقان و زورگیران به‌سرعت دستگیر شوند.»

وی گفت: «مجازات سنگینی در انتظار کسانی که مخل نظم و امنیت عمومی شهروندان هستند خواهد بود.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها