کد خبر: 643606
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل با ادعای دفاع از دختر جوان در برابر پسر مهاجم

پسری که مدعی است در دفاع از یک دختر مرتکب قتل شده است، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

قتل با ادعای دفاع از دختر جوان در برابر پسر مهاجم
کد خبر: 643606
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۵ ۱۹:۳۰:۰۰

پسری که برای جلوگیری از تعرض به یک دختر، مرتکب قتل شده است به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم مدعی است مقتول قصد داشت دختری جوان و سگش را بدزد و او برای اینکه مانع این کار شود دست به قتل زد.

اردیبهشت سال جاری درگیری خونینی در جنوب تهران به ماموران گزارش داده شد. وقتی پلیس به محل رسید فرد مجروح به بیمارستان برده شده بود. بررسی‌ها نشان داد مرد مجروح اردلان نام دارد و مدتی است در پارک برای مردم قلیان سرو می‌کند. همچنین مشخص شد درگیری اردلان با جوانی به نام بابک بوده که متواری شده است.

ساعاتی بعد از انجام تحقیقات اولیه اردلان در بیمارستان جان باخت و بابک که مخفی شده بود بازداشت شد.

بابک اتهام قتل را قبول کرد اما گفت در دفاع از دختری جوان و خودش دست به قتل زده است. او گفت: من مدتی بود شب‌ها به پارک می‌رفتم تا کمی ‌خستگی در کنم و صبح دوباره سر کار بروم. اردلان در آنجا قلیان اجاره می‌داد. حدود ساعت 2 شب بود و دختری جوان با سگش در پارک قدم می‌زد که اردلان جلوی او را گرفت. می‌خواست دختر را به سمت خودش بکشد و او را با خودش ببرد. وقتی موفق نشد سگ دختر را گرفت. او به هر ترتیبی می‌خواست دختر را با خودش ببرد. در دفاع از دختر وارد درگیری شدم و گفتم دختر را ول کن. اردلان به من حمله کرد. او حالت عادی نداشت و به نظر می‌رسید مشروب خورده است. به سمتم حمله کرد و من هم چاقو درآوردم تا اردلان را بترسانم؛ چاقو را برای زدن او درنیاورده بودم اما در کش و قوس ما چاقو به گردنش برخورد کرد و باعث خونریزی شدید شد.

پلیس در ادامه از سایر شاهدان بازجویی کرد. آنها نیز تایید کردند مقتول قصد ربایش دختری را داشته است.

ماموران برای بررسی صحت‌ این ادعاها دختر جوان را پیدا و از او را بازجویی کردند. این دختر گفت: من با سگم داشتم به سمت خانه می‌رفتم. حدود 2 شب بود، یک‌دفعه مرد قلیان‌فروش که حال درستی نداشت به سمتم حمله کرد و سعی کرد من و سگم را بگیرد. متهم وارد درگیری شد تا من را نجات دهد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد، این در حالی است که اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها