کد خبر: 643377
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۰۷:۴۹:۲۱
| |

پدر و مادر؛ متهمان اصلی قتل دختربچه 9 ساله

در حالی که پدر کودک 9 ساله می‌گوید همسرش دست به این قتل زده، زن جوان اتهامش را قبول ندارد.

پدر و مادر؛ متهمان اصلی قتل دختربچه 9 ساله
کد خبر: 643377
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ ۰۷:۴۹:۲۱

تحقیقات برای شناسایی قاتل اصلی دختر ۹ ساله‌ای که قربانی کودک آزاری شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، شامگاه ششم آذر ماه مردی، در حالی که پیکر نیمه جان دختر ۹ ساله‌اش را در آغوش داشت به یکی از بیمارستان‌های پایتخت مراجعه کرد و کمک خواست.

او گفت: دخترم مریض شده و حالش اصلا خوب نیست.

به این ترتیب اقدامات پزشکی برای بهبود دختر ۹ ساله آغاز شد و او در اورژانس بیمارستان تحت درمان قرار گرفت، اما تلاش برای نجات او فایده‌ای نداشت و دختر ۹ ساله قلبش از تپش ایستاد.

با توجه به این شرایط ماموران کلانتری در جریان موضوع قرار گرفتند و آنها نیز ماجرا را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند. به این ترتیب طبق رویه معمول به دستور بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا علت مرگ مشخص شود. پزشکی قانونی پس از معاینه جسد متوجه آثار کبودی و جراحت روی بدن کودک شد و موضوع را در گزارش خود به پلیس و بازپرس جنایی منعکس کرد.

براساس بررسی‌های متخصصان پزشکی قانونی معاینات انجام شده روی جسد دختر ۹ ساله حکایت از آن داشت او قربانی کودک آزاری شده و احتمالاً بر اثر صدمات ناشی از کودک آزاری به قتل رسیده است. در این شرایط بود که دستور بازداشت پدر کودک صادر شد.

متهم در بازجویی‌ها اسرار مرگ دخترش را فاش کرد و گفت: دخترم خوب غذا نمی‌خورد و من گاهی به خاطر این موضوع کتکش می‌زدم و او را تنبیه می‌کردم.

این مرد ادامه داد: روز حادثه هم از مدرسه به خانه آمد و مادرش برایش غذا ریخت، اما غذایش را نخورد و همین موجب شد تا من و مادرش او را تنبیه کنیم. ضربه‌های اصلی را مادرش به او زد، من وقتی دیدم دخترم بی حال شده، فورا او را به بیمارستان رساندم.

پس از اعترافات تکاندهنده این پدر، بازپرس جنایی دستور بازداشت مادر را نیز صادر کرد. زن جوان وقتی بازداشت شد، همسرش را متهم به کودک آزاری کرد و در بازجویی‌ها گفت: کسی که بیشتر دخترم را کتک می‌زد پدرش بود نه من. اما روز حادثه هیچ کدام از ما خانه نبودیم و وقتی از بیرون به خانه آمدیم دیدیم او بدحال روی زمین افتاده و نمی‌تواند نفس بکشد، برای همین پدرش فوری او را به بیمارستان برد.

در حال حاضر تحقیقات با بازداشت این زن و شوهر ادامه دارد تا متهم اصلی این پرونده مشخص شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها