کد خبر: 636296
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آزار دختربچه به بهانه پرسیدن آدرس

مردی که متهم است دختری هشت‌ساله را آزار داده است اتهامش را انکار کرد.

آزار دختربچه به بهانه پرسیدن آدرس
کد خبر: 636296
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۲۱:۳۰:۰۰

مردی که متهم است به بهانه پرسیدن آدرس از یک دختربچه او را آزار داده است در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم که مردی جوان است با شکایت مادر دختر هشت‌ساله‌ای به نام سلین بازداشت شد. مادر این دختر گفت: دخترم به مدرسه رفته بود. هر روز ظهر سر ساعت مشخصی به خانه برمی‌گشت اما روز حادثه سر آن ساعت نیامد. خیلی ترسیده بودم و نمی‌دانستم باید چه کنم. با گریه و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم و گفتم دخترم را گم کرده‌ام. همسایه‌ها خیابان‌های اطراف را گشتند؛ اما دخترم پیدا نشد. داشتم با پلیس تماس می‌گرفتم که دخترم با وضعیتی آشفته و لباس‌های به‌هم‌ریخته به سمتم آمد. او گفت مردی به بهانه اینکه می‌‌خواهد آدرس بپرسد او را به داخل ماشین کشیده و آزارش داده است.

با شکایت این زن و تلاش ماموران، مرد راننده شناسایی و بازداشت شد. این در حالی بود که دخترهشت‌ساله به پلیس گفت: مرد راننده من را صدا زد و گفت بیا می‌خواهم آدرس بپرسم. وقتی نزدیک ماشین شدم من را داخل ماشین کشید و اذیتم کرد. بعد هم من را از ماشین بیرون انداخت و گفت نباید به کسی چیزی بگویم ولی من به مادرم گفتم.

این در حالی است که مرد راننده اتهامش را رد کرد و گفت: این دختر دروغ می‌گوید. من فقط از او پرسیدم آدرس را بلد است یا خیر. او آدرس را بلد نبود بعد هم من رفتم و نمی‌دانم چه اتفاقی برای این کودک افتاد. این دختر خودش دیر کرده و ربطی به من ندارد.

این حرف‌های متهم با اعتراض مادر دختربچه مواجه شد و او گفت: از وقتی دخترم به دست این مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته وضعیت روحی آشفته‌ای دارد. دختر هشت‌ساله چرا باید این‌طور باشد؟ مدتی است دخترم را پیش روانپزشک می‌برم. او شب‌ها کابوس می‌بیند و از خواب می‌پرد. من درخواست مجازات این مرد را دارم و حاضر به گذشت نیستم.

در نهایت قضات دادگاه کیفری استان تهران دستور تحقیقات گسترده درباره این مرد را صادر کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها