کد خبر: 643052
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

شکایت دختر جوان از مرد ثروتمند به اتهام تجاوز

مردی ثروتمند که از سوی دختری جوان به تجاوز به عنف متهم شده است می‌گوید با این دختر دوست بوده و او قصد اخاذی دارد.

شکایت دختر جوان از مرد ثروتمند به اتهام تجاوز
کد خبر: 643052
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰

مردی پولدار که از سوی دختری جوان به تجاوز متهم شده، می‌گوید این شکایت با هدف اخاذی مطرح شده است.

به گزارش سایت جنایی، متهم که مردی 50ساله و از ثروتمندان تهران است مدعی است شاکی قصد اخاذی از او را دارد. او پیش از این یک بار به اعدام محکوم شده بود اما با توجه به اعتراض به رأی، دیوان عالی کشور اعتراضش را قبول کرد و حکم نقض شد.

دختری یک سال قبل به ماموران پلیس گزارش داد مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت: من مقابل یک مرکز خرید بودم که شارژ موبایلم تمام شد. راننده یک ماشین بی‌ام‌و مقابل پایم ترمز کرد و پیشنهاد داد سوار ماشینش شوم. قبول نکردم و گفتم می‌خواهم تاکسی اینترنتی بگیرم؛ اما شارژ گوشی‌ام تمام شده است. او گفت سوار ماشین شو من برایت شارژر می‌آورم. او مرا مقابل خانه‌اش در زعفرانیه برد و آنجا چند شارژر برایم آورد که هیچ‌کدام به گوشی من نخورد. خیلی مودب رفتار می‌کرد. من باورش کرده بودم. وقتی تعارف کرد به خانه‌اش بروم و آژانس بگیرم، قبول کردم.

این دختر ادامه داد: وارد خانه شدم و تلفنم را به شارژ زدم. این مرد برایم آبمیوه آورد. آن را خوردم و نیمه‌بیهوش شدم. بعد متوجه شدم قصد تجاوز به من را دارد. مقاومت کردم. او سرم را به تخت کوبید و به من تجاوز کرد. بعد با همان حالت مرا سوار ماشینش کرد و به سمت شرق تهران مقابل خانه‌ام برد و تهدید کرد اگر به کسی چیزی بگویم مرا می‌کشد.

با شکایت دختر جوان، مرد ثروتمند بازداشت شد. او دختر جوان را دروغگو خطاب کرد و گفت رابطه آنها دوستی بوده و قبلاً چند باری با هم رابطه داشته‌اند اما حالا دختر قصد دارد از او اخاذی کند.

دادگاه حکم بر اعدام مرد ثروتمند داد. این حکم مورد بررسی دوباره قرار گرفت و در دیوان عالی کشور نقض شد.

متهم این بار در شعبه 11 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. در جلسه رسیدگی ابتدا دختر جوان در جایگاه حاضر شد. او گفت: به خاطر ضربه روحی شدیدی که خوردم دچار کابوس شده‌ام و هنوز تحت نظر پزشک هستم. من به‌هیچ‌وجه رضایت نمی‌دهم.

وقتی نوبت به مرد ثروتمند رسید، گفت: من از این دختر خوشم آمد. به او شماره تلفن دادم و او هم با من تماس گرفت. ماه‌ها بود با هم رابطه داشتیم، چند بار در پنت‌هاوس من در زعفرانیه و یک بار هم در خانه مادرم، اما هیچ‌وقت اجباری در کار نبود. من ثروتمند هستم و این دختر از ثروت من خوشش می‌آمد. بار آخر که به خانه‌ام آمد گفت گوشواره‌اش را که 100 میلیون تومان ارزش داشت، در خانه من گم کرده است. از من خواست پول گوشواره را بدهم! گفتم به من ربطی ندارد. گوشواره هم پیش من نیست و به این گوشواره احتیاجی ندارم اما او برای تلافی ادعای تجاوز را مطرح کرد. او به من گفت کاری می‌کند که مجبور شوم چندین برابر پول بدهم. این دختر قصد اخاذی دارد.

این در حالی است که پزشکی قانونی رابطه مرد ثروتمند و دختر را تایید کرده است.

بعد از گفته‌های متهم، قضات شعبه 11 برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها