کد خبر: 640340
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

پرستار خانگی به دست داشتن در مرگ مرد مسن متهم شد

زن جوانی که به عنوان پرستار برای مردی مسن کار می‌کرد متهم شده در مرگ او دست داشته است.

پرستار خانگی به دست داشتن در مرگ مرد مسن متهم شد
کد خبر: 640340
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰

زنی جوان که به عنوان پرستار خانگی برای مردی مسن کار می‌کرد اکنون به دست داشتن در مرگ این مرد متهم شده، اما خودش می‌گوید هیچ جرمی انجام نداده است.

به گزارش سایت جنایی، خانواده مردی که شامگاه پنجشنبه گذشته جان خود را در خانه‌اش از دست داد، با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران از پرستار این مرد به دلیل دست داشتن در مرگ او شکایت کردند.

خانواده مرد فوت‌شده توضیح دادند، او ۲ سال پیش از همسر خود طلاق گرفت، اما به تازگی پرستار جوانی به خانه او رفت‌وآمد داشت و هفته‌ای یک بار برای انجام کارها و امورات او به خانه‌اش می‌‌رفت. روز پنجشنبه پرستار جوان در خانه‌ مرد مسن بود و از حال رفتن او را به اورژانس گزارش کرد. این در حالی است که به گفته خانواده مرد فوت‌شده، او حالش خوب بود و علائمی که حاکی از ناخوشی باشد، نداشت.

در پی شکایت خانواده مرد فوت‌شده از پرستار جوان تحقیقات از این زن شروع شد و او در پاسخ به سوالات بازپرس جنایی گفت: آن روز مشغول انجام کا‌رهای معمولی‌ای بودم که همیشه برای مرد فوت‌شده انجام می‌دادم؛ معمولاً هفته‌ای یک بار به خانه او می‌رفتم تا برایش پخت‌وپز،‌ نظافت و کارهایی از این دست را انجام بدهم. آن‌ روز او با دوستانش به پارک رفته بود و وقتی از پارک آمد به حمام رفت. تازه از حمام بیرون آمده بود و مشغول لباس پوشیدن بود که من در حال انجام کار‌های خانه متوجه زمین افتادن او شدم.

این زن ادامه داد: فوری خودم را بالای سر پیرمرد رساندم و دیدم حالش بد شده است. بلافاصله با مرکز ۱۱۵ تماس گرفتم. امدادگران اورژانس وقتی رسیدند برای احیای صاحبکارم دست به کار شدند، اما فایده نداشت و آنها بودند که مرگ او را به پلیس گزارش کردند. نمی‌دانم خانواده او چرا از من شکایت کرده‌اند، من نقشی در مرگش ندارم. مشغول کار کردن بودم که این اتفاق افتاد و تمام تلاشم را هم کردم تا جانش نجات پیدا کند.

در حال حاضر جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انقال یافته تا معاینات دقیق در مورد مرگ این مرد انجام شود. همچنین تحقیقات با توجه به شکایت خانواده و گفته‌های پرستار متوفی ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها