کد خبر: 639206
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۰۹:۴۷:۳۴
| |

موبایل‌قاپ حرفه‌ای به تله افتاد

متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به 10 فقره سرقت موبایل اعتراف کرد.

موبایل‌قاپ حرفه‌ای به تله افتاد
کد خبر: 639206
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۳ ۰۹:۴۷:۳۴

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ رسول بهرامی گفت: هشتم آبان ماه مامورن عملیات کلانتری 159 بیسیم در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان رضایی تهران به یک دستگاه موتورسیکلت تکرو با پلاک مخدوش، مشکوک شدند و موتورسوار را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهم در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفت، تلفن همراه وی را ربود و به سرعت از محل متواری شد.

این مقام انتظامی گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهم متوقف شد. سپس متهم برای فرار به ماموران حمله‌ور شد که با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهم زمین‌گیر و دستگیر شد. در ادامه از متهم دو دستگاه تلفن همراه که در همان روز سرقت کرده بود کشف و با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد او دارای سوابق متعدد در امر سرقت است.

وی ادامه داد: متهم 24 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و شناسایی مالباختگان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها