کد خبر: 638234
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۱۵:۵۷
| |

موبایل‌قاپان حرفه‌ای در تله پلیس

متهمان در تحقیقات اولیه به جرم 15 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند.

موبایل‌قاپان حرفه‌ای در تله پلیس
کد خبر: 638234
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۱۲:۱۵:۵۷

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی پلاک مخدوش اقدام به موبایل‌قاپی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ  اردشیر نادری گفت: سوم آبان ماه ماموران عملیات کلانتری 109 بهارستان در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان مازندران تهران به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش، مشکوک شدند و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی در خیابان رفته و اقدام به ربودن کیف وی کردند که ماموران کلانتری وارد عمل شدند؛ اما متهمان به محض رویت گشت پلیس اقدام به فرار کردند.

این مقام انتظامی گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ نادری ادامه داد: متهمان برای فرار با ماموران درگیر اما با شگردهای پلیسی زمین‌گیر و دستگیر شدند و با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد در امر سرقت هستند. همچنین از متهمان 4 عدد تلفن همراه و یک دستگاه موتور سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم 15 فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مالباختگان در دستور کار کلانتری قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها