کد خبر: 635180
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۳۳:۰۸
| |

دستگیری سارقان منزل در جنوب تهران

متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از 5 خانه در جنوب تهران اعتراف کردند.

دستگیری سارقان منزل در جنوب تهران
کد خبر: 635180
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ ۱۱:۳۳:۰۸

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در جنوب تهران و اعتراف متهمان به 5 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاینف، سردار علی ولی پور گودرزی گفت: دی ماه سال گذشته در پی سرقت از منزل در محله نواب تهران، موضوع به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی از مالباخته متوجه شدند او روز حادثه برای انجام عمل جراحی پسرش در منزل حضور نداشت و با مراجعه دخترش به خانه موضوع سرقت مشخص شد. سارق یا سارقان در این دزدی با تخریب درورودی اموالی از قبیل طلا و سکه در مجموع به ارزش 3 میلیارد ریال به سرقت برده بودند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان با توجه به حساسیت موضوع تحقیقاتی میدانی و اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با بررسی منزل مالباخته متوجه شدند  متهمان 2 نفر هستند که با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت پراید به محل سرقت مراجعه کرده بودند.

وی  گفت: با ادامه بررسی‌ها، کاراگاهان موفق شدند مالک خودرو را شناسایی کنند؛ اما معلوم شد خودرو در روز سرقت در اختیار مالک نبود. کارآگاهان سپس توانستند از طریق روش‌های نوین کشف جرم چهره یکی از سارقان را شناسایی کنند و متوجه شدند متهم از سارقان سابقه‌دار  است. کارآگاهان بی‌درنگ با استفاده از منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار گودرزی بیان داشت: متهم در بازجویی ابتدایی صراحتا به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرد. سپس با شناسایی پاتوق سارق متواری وی نیز در عملیات پلیسی دستگیر شد و متهمان به ارتکاب 5 فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها