کد خبر: 634489
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۰۶:۳۰:۰۰
| |

انگیزه نامعلوم ۲ پسر خشن برای قتل مقابل کافه

2 مهاجم که پسری را در خیابان کشته و فرار کرده بودند خودشان را تسلیم کردند اما انگیزه آنها از ارتکاب قتل نامعلوم است.

انگیزه نامعلوم ۲ پسر خشن برای قتل مقابل کافه
کد خبر: 634489
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۰۶:۳۰:۰۰

دو مهاجم که پسری جوان را در جنایتی مرموز کشته‌اند، تسلیم پلیس شدند اما انگیزه قتل هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از کلانتری‌های تهرانپارس شامگاه جمعه هفتم مهر از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران از درگیری خونینی مقابل یک کافه مطلع شدند و دریافتند فرد مجروح پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. بنابران ماموران موضوع قتل پسر جوانی را به محمدحسین زارعی، بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جرائم جنایی تهران، اطلاع دادند.

بر اساس گفته ماموران، پسر جوان با دوستش بیرون رفته و ساعت 8 وقتی برای خرید قهوه جلوی یک کافه ایستاده بود، دو نفر که صورت خود را با ماسک مشکی پوشانده بودند و چاقو به دست داشتند به او حمله کردند و پس از مجروح کردن او گریختند. دقایقی بعد امدادگران اورژانس به محل رسیدند اما اقدامات آنها فایده نداشت و پسر جوان جان خود را از دست داد.

در جریان تحقیقات فیلم دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه مورد بازبینی قرار گرفت و به خانواده پسر جوان هم نشان داده شد. خانواده مقتول در این مرحله گفتند چند وقت پیش همین افراد در پارک به پسرشان حمله کرده بودند و آخر هم معلوم نشد دلیل این کار آنها چه بوده است، فقط می‌دانند این دو با پسرشان اختلاف داشتند.

با به دست آمدن هویت مهاجمان به دستور بازپرس جنایی آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه یافت تا اینکه در نهایت خودشان به کلانتری تهرانپارس رفتند و تسلیم شدند.

بر اساس یافته‌های کارآگاهان، همانطور که خانواده مقتول گفته بود دو پسری که عاملان قتل هستند قبل از ارتکاب جنایت چند مرتبه با مقتول درگیر شدند که به گفته خودشان، درگیری سر مسائل مختلف بود اما متهمان توضیح دقیقی در مورد دلیل اختلاف و درگیری خود نداده‌اند.

متهمان اعتراف کردند: ما دو نفر با هم دوست هستیم و با مقتول چند بار دعوا کرده بودیم و کارمان به زد و خورد کشیده بود. حتی یک هفته قبل هم او را تا حد مرگ زدیم اما او دست از رفتارش برنمی‌داشت و برای ما کری‌خوانی می‌کرد و پیغام می‌فرستاد.

دو متهم خودمعرف در مورد شب قتل هم گفتند: شب حادثه اتفاقی از آن محل رد می‌شدیم و مست هم بودیم. مقتول را دیدیم و با او درگیر شدیم و ضربه‌های چاقو را زدیم و فرار کردیم. بعد به خانه رفتیم، وسایل‌مان را برداشتیم و فراری شدیم. روز بعد بچه‌های قهوه‌خانه به ما گفتند کسی که چاقو زده‌‌ایم جوان فوت‌شده است. ما که ترسیده بودیم و فکر نمی‌کردیم ضربات کشنده‌ای زده باشیم به شمال رفتیم، ویلایی اجاره کردیم و چند روز آنجا ماندیم اما عذاب وجدان باعث شد که عصر یکشنبه برگردیم و خودمان را معرفی کنیم.

در حال حاضر دو متهم که با پنج ضربه چاقو مرتکب قتل شده‌اند به اتهام مشارکت در قتل عمدی بازداشت هستند تا تحقیقات در مورد اتهام آنها ادامه پیدا کند و کارشناسان پزشکی قانونی در نظریه دقیق خود اعلام کنند ضربات کشنده را کدام یک از متهمان به مقتول وارد کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها