کد خبر: 634096
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۰۷:۱۰:۱۷
| |

انگیزه نامعلوم 2 مرد خشن از قتل پسر جوان

2 نفر که صورت خود را با ماسک مشکی پوشانده بودند و چاقو به دست داشتند به پسری جوان حمله کردند و پس از قتل او فرار کردند.

انگیزه نامعلوم 2 مرد خشن از قتل پسر جوان
کد خبر: 634096
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۹ ۰۷:۱۰:۱۷

بازپرس جنایی دستور دستگیری دو متهم را صادر کرد که با انگیزه‌ای نامعلوم  پسر جوانی را به قتل رسانده‌اند.

به گزارش سایت جنایی، ماموران یکی از کلانتری‌های تهرانپارس موضوع قتل پسر جوانی را به محمدحسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جرائم جنایی تهران اطلاع دادند.

براساس گفته ماموران پسر جوان با دوستش بیرون رفته و ساعت 8 وقتی برای خرید قهوه جلوی یک کافه ایستاده بود، دو نفر که صورت خود را با ماسک مشکی پوشانده بودند و چاقو به دست داشتند به او حمله کردند و پس از مجروح کردن او فرار کردند. دقایقی بعد امدادگران اورژانس به محل رسیدند اما اقدامات آنها فایده نداشت و پسر جوان جان خود را از دست داد.

بازپرس جنایی با شنیدن گزارش اولیه دستور داد تیم‌هایی از متخصصان پزشکی قانونی،‌ کارشناسان تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل قتل حاضر شوند. متخصصان پزشکی قانونی جای چند ضربه را در بالاتنه مقتول تشخیص دادند.

همچنین مشخص شد در حوالی محل حمله مرگبار دوربین‌های مداربسته وجود دارد. بنابراین فیلم‌ها مورد بازبینی قرار گرفت و به خانواده پسر جوان هم نشان داده شد شاید آنها بتوانند سرنخی که منجر به شناسایی مهاجمان شود در اختیار پلیس قرار دهند.

خانواده مقتول گفتند چند وقت پیش همین افراد در پارک به پسرشان حمله کرده بودند و آخر هم معلوم نشد دلیل این کار آنها  چه بوده است فقط می‌دانند این دو با پسرشان اختلاف داشتند که آخر هم به خاطر اختلاف جان او را گرفتند.

با بدست آمدن هویت مهاجمان به دستور بازپرس جنایی آنها تحت تعقیب قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری آنها ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها