کد خبر: 629391
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۴:۲۷
| |

معمای پیچیده قتل مرد میانسال با 18 ضربه چاقو

قتل مردی 52 ساله باعث شد همسر و دختر او و همچننین همسایه این خانواده برای انجام تحقیقات بازداشت شوند.

معمای پیچیده قتل مرد میانسال با 18 ضربه چاقو
کد خبر: 629391
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۸:۴۴:۲۷

تحقیقات در مورد مرگ مرد ۵۲ ساله‌ای که با ضربات چاقو به قتل رسیده است در دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد تا متهم اصلی این قتل شناسایی شود.

به گزارش سایت جنایی، کشف راز این قتل از ساعات اولیه صبح پنجشنبه گذشته در دستور کار بازپرس جنایی تهران قرار گرفت. ابتدا ماموران یکی از کلانتری‌های شرق تهران گزارش کشف جسد مردی را به بازپرس کشیک قتل خبر دادند و گفتند در ساعات اولیه صبح زنی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تلفن کرده‌ و از کشته شدن شوهر ۵۲ ساله خود در خانه‌شان خبر داده است.

به این ترتیب وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی به خانه‌ای قدیمی در حوالی تهرانپارس رفت. جسد مرد ۵۲ ساله در قسمت هال طبقه زیر همکف افتاده بود و بررسی‌ها نشان می‌داد او با ۱۸ ضربه چاقو کشته شده است.

گزارش اولیه حکایت از آن داشت که همسر و دختر  مقتول افرادی بودند که قتل را به ۱۱۰ اعلام کردند. در گزارش اولیه ماموران کلانتری آمده بود: ‌همسر ۴۹ ساله و دختر ۲۲ ساله مقتول مدعی هستند همراه پسر ۱۱ ساله مقتول که دارای معلولیت است در زمان وقوع قتل در خانه بودند اما  نتوانستند چهره قاتل را ببینند چون او صورت خود را پوشانده و آنها را در اتاق دیگری حبس کرده بود.

مادر خانواده در توضیح شفاهی ماجرا بار دیگر برای بازپرس ناصری توضیح داد: خواب بودیم که حدود ساعت ۶ صبح شنیدیم صدا می‌آید و بعد از چند دقیقه یک آقا که صورتش را با پارچه بسته بود به خانه ما آمد. من و فرزندانم را در اتاق حبس کرد و بعد هم با شوهرم درگیر شد. وقتی سر و صدا تمام شد فهمیدم فرد مهاجم رفته است. از اتاق بیرون آمدم و  با پیکر غرق در خون شوهرم روبرو شدم. من نمی‌دانم آن فرد چطور وارد خانه ما شده بود اما احتمال از دیوار داخل حیاط پریده بود.

در ادامه دختر جوان خانواده نیز مورد تحقیق قرار گرفت و بازپرس جنایی متوجه تناقص گویی مادر و دختر شد. این در حالی بود که همسایه‌ها نیز از اختلاف شدید این زن و شوهر خبر دادند و گفتند آنها با هم درگیر بودند و بسیاری اوقات صدای دعوای آنها را می‌شنیدند.

به همین دلیل مادر خانواده بار دیگر با توجه به اظهارات همسایه‌ها مورد بازجویی قرار گرفت و روایتی متفاوت را تعریف کرد و گفت: من صبح برای خرید بیرون رفته بودم که وقتی برگشتم دیدم مرد همسایه که روی اتاقک پشت‌بام زندگی می‌کند همسرم را کشته است، آنها با هم اختلاف داشتند و سر مسایل ساختمان چند بار با هم درگیر شده بودند.

از سویی  مرد ۴۵ ساله‌ای که در نیم‌طبقه پشت بام خانه زندگی می‌کرد نیز با رد ادعاهای مادر و دختر گفت: من مقتول را نکشتم اما می‌دانم که این زن و شوهر اختلاف زیادی با هم داشتند و این خانم چند باری از بدرفتاری همسرش برایم درد و دل کرده بود. روی دستش هم آثار ضرب و جرح و درگیری وجود دارد که نشان می‌دهد خودش با شوهرش درگیر شده و او را کشته است.

همسر مقتول هم گفت: من گربه‌های خیابان را برای درمان و غذا دادن به خانه می‌آورم و آثار زخم مربوط به این کار است .در قتل شوهرم نقشی ندارم و مرد همسایه بود که با شوهرم درگیر شد و او را کشت.

با این وجود مرد همسایه همچنان ادعا داشت در قتل نقش نداشته و دلیلی نداشته که بخواهد آدم بکشد،‌ به این ترتیب همسایه و همسر و دختر مقتول فعلا در بازداشت هستند تا تحقیقات واقعیت را روشن کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها