کد خبر: 617735
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۸:۰۸:۴۴
| |

تحقیقات جنایی درباره جسد سوخته در پارک چیتگر

کشف جسد سوخته مردی در پارک چیتگر پلیس را بر آن داشت تا درباره این مرگ مرموز تحقیقات ویژه‌ای انجام بدهد.

تحقیقات جنایی درباره جسد سوخته در پارک چیتگر
کد خبر: 617735
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۵ ۰۸:۰۸:۴۴

تحقیقات پلیسی برای کشف راز جسد سوخته مردی در پارک چیتگر آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، ماموران مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تهران ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر دیروز از کشف جسد سوخته‌ای در پارک چیتگر مطلع شدند، بنابراین موضوع را به همکاران خود در کلانتری ۱۸۱ وردآورد اطلاع دادند.

پس از آن گروهی از ماموران کلانتری با حضور در محل کشف جسد از صحت موضوع اطمینان یافتند و بعد از آن بازپرس وحید ناصریکه مسولیت کشیک قتل را به عهده داشت در جریان ماجرا قرار گرفت و دستورات اولیه را صاد کرد و خود به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی راهی محل شد. بازپرس ناصری به محض ورود به محدوده نوار کشیده که در صحنه کشف جسد انجام شده بود با جسد سوخته مردی روبرو شد که همه بدنش به غیر از دست راست، کتف و بخشی از صورتش سوخته بود.

در ادامه تحقیقات مرد رهگذری که جسد را پیدا کرده بود مورد تحقیق قرار گرفت و گفت کسی را آن اطراف ندیده و به طور اتفاقی در حالی که مسیر خودش را می‌رفته متوجه جسد شده و به پلیس اطلاع داده است.

در بخشی دیگر از تحقیقات و با بررسی محل کشف جسد مشخص شد که جسد در همانجا سوخته است چون مقداری از علف‌ها و بوته‌های اطراف نیز سوخته بود.

در نهایت بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی مرگ را صادر کرد. همچنین به تیم تشخیص هویت دستور انگشت نگاری از جسد را داد تا شاید هویت او مشخص شود.

در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات نیز از کارشناسان آتش‌نشانی خواست تا با بررسی محل کشف جسد و خود جسد مشخص کنند که حریق عمدی بوده یا در پی یک حادثه مرد سوخته طعمه حریق شده و جان خود را از دست داده است. در پی انجام این تحقیقات، گام بعدی قاضی ناصری و تیم پلیسی مشخص خواهد شد چون در صورت عمدی بودن یا مرگ مرد بر اثر علتی غیر از آتش احتمال قتل قوت می‌گیرد و پرونده وارد مرحله جنایی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها