کد خبر: 632717
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۰۸:۱۳:۴۶
| |

کارگر اخراجی پسر صاحبکارش را ربود

کارگر اخراجی با همدستی فردی دیگر پسر صاحبکارش را ربود تا از او 5 میلیارد تومان باج بگیرد.

کارگر اخراجی پسر صاحبکارش را ربود
کد خبر: 632717
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۹ ۰۸:۱۳:۴۶

کارگر اخراجی که جوانی را برای انتقام از پدرش ربوده بود، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، اواخر سال گذشته شکایتی در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مطرح شد و خانواده پسر  25 ساله‌ای گزارش دادند فرزندشان ربوده شده است. در ادامه تحقیقات پلیسی شروع  و آموزشهای لازم به آن خانواده داده شد.

پس از مدتی آدم ربایان در تماسی درخواست 5 میلیارد تومان کردند. در حالی که تحقیقات در مورد شکایت طرح شده ادامه داشت پس از 24 ساعت پسر ربوده شده به خانه خود برگشت و بعد نزد پلیس رفت.

پسر جوان در مورد نحوه ربوده شدن خود گفت: از در خانه بیرون آمده بودم که دو نفر به سراغم آمدند و خود را مامور معرفی کردند و بعد هم مرا به زور سوار ماشینی کردند و دست و پایم را بستند و به مکانی نا معلوم بردند. آن موقع بود که با خانواده‌ام تماس گرفتند و درخواست پنج میلیار تومان کردند اما وقتی فهمیدند پلیس در جریان موضوع قرار گرفته با خالی کردن حسابم که 90 میلیون تومان در آن بود آزادم کردند، فقط قبل از آن حسابی کتکم زدند.

در پی این اتفاقات تحقیقات و  بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مشخص شد یکی از آدم ربایان با یکی از زورگیران معروف شباهت‌هایی دارد. بنابراین اوضاع زورگیر مظنون به آدم ربایی مرد بررسی قرار گفت و مشخص شد به جرمی در زندان است.

این مظنون از زندان به اداره آگاهی انتقال یافت و جوان ربوده شده در مواجهه حضوری او را به عنوان آدم‌ربا شناسایی کرد. پس از آن بود که متهم گفت به عنوان کارگر نزد پدر شاکی کار می کرد اما اخراج شد.

کارگر اخراجی در اظهارات خود گفت: چون از پدر این جوان کینه به دل داشتم تصمیم به انتقام گرفتم تا پولی هم به جیب بزنم اما وقتی فهمیدم پای پلیس وسط آمده بیخیال شدم و با گرفتن 90 میلیون او را رها کردیم،‌ در حال حاضر همدستم هم به جرم دیگری در زندان است.

بنابر این گزارش متهم دوم نیز شناسایی شد و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها