کد خبر: 631722
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۰۹:۰۷:۲۷
| |

شکایت زن مسافرکش از مرد مسافر: مرد ربود و تهدید به تجاوز کرد

در حالی که زن مسافرکش علیه یکی از مسافران خود شکایت کرده است متهم ادعاهای این زن را رد می‌کند.

شکایت زن مسافرکش از مرد مسافر: مرد ربود و تهدید به تجاوز کرد
کد خبر: 631722
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۰۹:۰۷:۲۷

ادعای ضد و نقیض شاکی و متهم پرونده تجاوز و آدم‌ربایی بازپرس شعبه 11 جنایی را در برابر پرونده‌ای با اطلاعات منناقض قرار داد.

به گزارش سایت جنایی، حدود دوماه پیش زنی میانسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران شکایتی مطرح کرد و مدعی شد مردی جوانی که تظاهر می‌کرد کمک نیاز دارد با هدف تجاوز مرتکب آدم‌ربایی و سرقت طلای او شده است.

این زن در تشریح ماجرایی که برایش رخ داده بود به بازپرس رضازاده گفت: من با ماشین پژو مسافر کشی می‌کنم. یک روز در حالی که توقف کرده بودم مردی جوان پیش من آمد و گفت ماشینش خراب شده و باید مادر مریضش را برای معاینه به مطب دکتر ببرد. از من  خواست کمک کنم ماشینش را تا پارکینگی ببرم و بعد مادرش را به دکتر برسانیم. من هم قبول کردم و مرد جوان اجازه گرفت برای اینکه در ترافیک سریع‌تر حرکت کنیم او پشت فرمان بنشیند. به هر ترتیب اول ماشین او را به پارکینگ بردیم اما بعد از آن در حالی که او پشت فرمان نشسته بود، ناگهان دیدم از بیابان سر در آوردیم و او با چاقو مرا تهدید کرد که اگر مقاومت کنی تو را می‌کشم. پس از آن بود که طلاهایم را که 20 میلیون تومان ارزش داشت، گرفت و باز هم به زور و تهدید به تجاوز، با موبایلم 10میلیون تومان پول به کارت خودش زد و بعد هم من را کنار جاده انداخت و با مادرش رفت. چند روز بعد ماشین  در حالی که رها شده بود، پیدا شد.

با طرح این شکایت رد پولی که کارت به کارت شده بود گرفته و پسر جوان شناسایی و دستگیر شد اما از اساس گفته و شکایت شاکی را رد کرد و گفت: خود این خانم برایم پول واریز کرد،‌خودش سراغ من آمد و گفت برایش شیشه بخرم و از اساس دروغ می‌گوید نه من او را ربوده‌ام و نه مادرم از جریان خبر داد. وقتی این زن را دیدم گفت برایش شیشه بخرم که به پسرش بدهد تا ببرد شهرستان بفروشد من هم موافقت کردم و 10 میلیون تومان به کارتم زد و من هم مقداری مواد مخدر شیشه برای او خریدم و به او دادم، بعد هم هر کدام رفتیم پی زندگی خودمان، نه آدم‌ربایی، نه تجاوز و نه اخاذی در کار  نبود.

در پی این اظهارات متهم پرونده که کاملا با اظهارات شاکی متفاوت بود بازپرس جنایی پرونده را رای تحقیقات بیشتر از طرفین ماجرا به اداره آگاهی فرستاد و در حال حاضر تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها