کد خبر: 632237
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۰۸:۱۷:۵۵
| |

قتل هولناک 2 کارگر در ساختمان نیمه کاره

پلیس احتمال می‌دهد نگهبان ساختمان نیمه کاره بعد از قتل 2 کارگر فرار کرده است.

قتل هولناک 2 کارگر در ساختمان نیمه کاره
کد خبر: 632237
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۰۸:۱۷:۵۵

نگهبان یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان فرحزادی دو کارگر اهل کشور افغانستان را به قتل رساند و فرار کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، صبح جمعه بیست و چهارم شهریورماه، مرد جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و گفت: من مالک یک آپارتمان در حال ساخت در خیابان فرحزادی هستم. وقتی امروز به اینجا آمدم جسد 2 نفر از کارگران را که اهل افغانستان بودند، دیدم.

پس از آن نزدیک‌ترین ماموران گشت به  ساختمان نیمه کاره اعزام شدند و با تایید صحت ماجرا وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران به همراه تیم بررسی صحنه جرم متشکل از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و کارشناسان تشخیص هویت و همچنین متخصصان پزشکی قانونی راهی محل حادثه شد. تیم جنایی در طبقه اول و همکف ساختمان نیمه‌کاره با اجساد دو مرد جوان روبرو شدند که هر دو اهل کشور افغانستان بودند و شکم ‌آنها هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود.

در ادامه تحقیقات افراد حاضر در صحنه مورد بازجویی قرار گرفتند و یکی از کارگران که از ماجرای قتل مطلع بود، با اظهارات ضد و نقیضی به تیم جنایی گفت: من یک هفته قبل در این ساختمان نیمه‌کاره با موافقت پیمانکار مشغول به کار شده‌ام. تاجایی که می‌دانم این قتل‌ها را نگهبان ساختمان مرتکب شده است؛ آنطور که من شنیدم او از ماه‌ها قبل به دلیل اختلافات شخصی با این دو نفر درگیری و مشاجره داشت، اما هر بار درگیری‌ها خیلی زود و با وساطت پیمانکار یا دیگران به پایان می‌رسید و کارگران دوباره مشغول به کار می‌شدند.

مرد جوان ادامه داد: شب گذشته بخاطر اینکه زیر ستون‌های اصلی بتن ریخته بودیم باید صبح زود بیدار می‌شدم و کارهایم را انجام می‌دادم؛ هنگامی که رفتم صبحانه درست کنم اجساد دوستانم را دیدم و فوری به پیمانکار زنگ زدم. البته من در زمانی که این اتفاق افتاد، خواب بودم و صدایی هم نشنیدم و ندیدم این حادثه چطور اتفاق افتاده است.

این در حالی بود که تحقیقات حکایت از آن داشت احتمالا قاتل با نقشه قبلی ابتدا کارگر جوانی را که در طبقه اول خواب بود، با چاقو غافلگیر کرده و سپس کارگر دیگر را که مشغول اصلاح صورت خود در طبقه همکف بوده به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت، ساختمان نیمه‌کاره را به مقصد مکانی نامشخص ترک کرده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی بازپرس جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی از جمله بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان فرحزادی، سرنخ‌هایی برای یافتن مخفیگاه مرد فراری به دست بیاورند و او را دستگیر کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها