کد خبر: 627645
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۰۹:۰۶:۰۰
| |

دستگیری قاتل فراری بعد از 20 سال

قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۸۱ در شهر اهواز مرتکب قتل شد، به استان فارس فرار کرد و با تغییر هویت به زندگی ادامه داد.

دستگیری قاتل فراری بعد از 20 سال
کد خبر: 627645
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۰۹:۰۶:۰۰

قاتل فراری پس از 20 سال زندگی مخفیانه در شیراز دستگیر شد.

سرهنگ کاووس حبیبی رئیس پلیس آگاهی استان فارس  گفت: با ارسال یک نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان اهواز مبنی بر دستگیری یک قاتل که در شیراز مخفی شده بود  پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی  فارس قرار گرفت. درتحقیقات تخصصی پلیس این استان مشخص شد  یک قاتل فراری پس از اینکه در سال ۱۳۸۱ در شهر اهواز مرتکب قتل شده است به استان فارس فرار کرده و با تغییر هویت خود اکنون در یکی از باغات اطراف شهر شیراز سکونت دارد که موقعیت جغرافیایی و راه‌های ورودی و خروجی باغ به طور دقیق مورد شناسایی قرار گرفت. کارآگاهان با هوشیاری کامل مخفیگاه متهم را زیر نظر قرار داده و پس از اینکه وی در انتهای شب با یک خودرو وارد محل مورد نظر شد، سه تیم عملیاتی پس از محاصره باغ در یک عملیات ضربتی قاتل فراری را دستگیر کردند. متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شد و هویت خود را به درستی بیان نمی‌کرد و پس از انتقال به پلیس آگاهی هویت اصلی قاتل از طریق اداره تشخیص هویت احراز و پس از تکمیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی لازم روانه زندان شد.

 گفتنی است قاتل ۴۴ ساله به دلیل اختلافات طایفه‌ای با سلاح گرم مردی را به قتل رسانده و با تغییر دادن هویت، تاکنون خود را از دید پلیس مخفی کرده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها