کد خبر: 630057
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۰۸:۱۰:۵۵
| |

عاشق دل شکسته زن مورد علاقه‌اش را گروگان گرفت

پسر جوان وقتی از زن مورد علاقه‌اش نه شنید او را گروگان گرفت و رویش اسید پاشید.

عاشق دل شکسته زن مورد علاقه‌اش را گروگان گرفت
کد خبر: 630057
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۹ ۰۸:۱۰:۵۵

عشق پسر جوان به زنی که ۲۰ سال از خودش بزرگتر بود نتیجه‌ای جز شکست نداشت و پسر عاشق با گروگان گرفتن این زن روی او اسید پاشید.

به گزارش سایت جنایی، ساعت ۹ شب دوشنبه ۶ شهریور پسر جوانی به مغازه‌ فست فودی در بلوار فردوس شد و در حالی که چند مشتری داخل مغازه بودند با چاقویی که دستش بود مشتری‌ها و کارکنان مغازه را بیرون کرد. بعد درهای فست فود را از داخل قفل و صاحب مغازه را که زن میانسالی بود، به زور در مغازه حبس کرد. شاهدان ماجرا بلافاصله با پلیس تماس گرفتند. آن هنگام بود که موضوع گروگانگیری زن میانسال به بازپرس محمد رضا صاحب جمعی اعلام شد و او دستور رهایی گروگان و دستگیری گروگانگیر را صادر کرد.

ماموران راهی محل شدند اما مرد جوان همچنان در مغازه را بسته بود و مدام تهدید می کرد که اگر کسی وارد شود یا دخالت کند، زن را خواهد کشت. تلاش ماموران ادامه داشت و سعی داشتند با صحبت، مرد جوان را مجاب کنند تسلیم شود. در نهایت با گذشت ۷ ساعت، از آنجایی که هنوز جان زن در مخاطره بود و احتمال آسیب رسیدن به او وجود داشت، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور ورود به مغازه را صادر کرد.

به این ترتیب ماموران با رعایت قوانین و مقررات پس از آنکه مغازه را به محاصره درآوردند، در ورودی را شکسته و مرد جوان را بازداشت کردند.

ماموران زن گروگان را که توسط مرد جوان مورد اسیدپاشی قرار گرفته بود برای درمان به بیمارستان منتقل کردند. سپس مرد گروگانگیر در تحقیقات گفت: چند وقتی است که عاشق این زن شده‌ام، حتی به خواستگاری هم رفتم، اما جواب نه شنیدم. او به دلایل واهی برای ازدواج نکردن با من بهانه می آورد. مثلا می‌گفت تو تنها ۳۵ سال داری و من حدود ۲۰ سالی از تو بزرگتر هستم. یا یکبار گفت من بچه دارم و بچه‌هایم دوست ندارند ازدواج کنم و تو جای بچه من هستی.

این متهم ادامه داد: بهانه‌های او برای ازدواج نکردن با من ادامه داشت تا اینکه مست کردم و به فکر انتقام افتادم و با خودم گفتم اگر او برای من نباشد باید بلایی سرش بیاید. به همین دلیل مقداری مواد سوزانده تهیه کرده و به مغازه‌اش رفتم.

به دنبال اعترافات پسر جوان به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران او در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار داده شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها