کد خبر: 628116
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۱
| |

سقوط مرگبار سارق هنگام فرار از دست صاحب‌خانه

مردی مدعی است بعد از ورود به خانه‌اش با سارقی مواجه شد و این دزد هنگام فرار سقوط کرد و جان باخت.

سقوط مرگبار سارق هنگام فرار از دست صاحب‌خانه
کد خبر: 628116
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ۲۰:۳۰:۰۱

بازپرس جنایی دستور تحقیق در مورد مرگ مردی را صادر کرد که صاحب‌خانه مدعی است سارق بوده و با دیدن او قصد فرار داشته اما جانش را از دست داده است.

به گزارش سایت جنایی، روز پنجشنبه ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران از طریق تماس تلفنی فردی از مرگ مشکوک مرد جوانی بر اثر سقوط از ارتفاع در یکی از محله‌های غرب تهران مطلع شدند. پس از آن بود که ماموران نزدیک‌ترین کلانتری به محل حادثه در آنجا حضور یافتند تا ضمن حفظ صحنه اقدام به تحقیقات اولیه کنند. این در حالی بود که امیرحسین علیمردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، نیز از وقوع ماجرا مطلع شد و دستور حضور‌ تیم بررسی صحنه جرم را صادر کرد. از این رو تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی،‌ گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که از پنجره یک آپارتمان مسکونی سقوط کرده بود.

بررسی‌های اولیه که از سوی ماموران کلانتری و پیش از رسیدن تیم‌های تخصصی انجام شده بود نشان می‌داد متوفی اهل محله مورد نظر نبوده و فردی که این حادثه مرگبار را گزارش کرده، صاحب‌ خانه محل وقوع حادثه است.

بنابراین صاحب‌خانه هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: من و همسرم طبق صبح سرکار می‌رویم و اکثر اوقات بعدازظهر با هم برمی‌گردیم. امروز وقتی از سرکار بازگشتیم و با کلید در را باز کردیم متوفی را دیدیم که در خانه ما در حال سرقت اموال بود.

این مرد که مضطرب به نظر می‌رسید ادامه داد: این مرد به قصد فرار با سرعت به سمت پنجره رفت اما ناگهان دچار حادثه شد و از ارتفاع سقوط کرد. من هم پس از این حادثه سریع موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کردم.

پس از پایان بخشی از تحقیقات در خانه مورد نظر، تیم‌های تخصصی آنجا را ترک کردند اما ماموران کلانتری محل ماموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی درباره این حادثه تحقیقات میدانی را ادامه دهند.

در حال حاضر به دستور بازپرس علیمردان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها