کد خبر: 626557
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۳:۴۵
| |

ترفند خاص 3 مامور قلابی برای دزدی از یک خانه

شاکی گفت: 3 مرد جوان به عنوان مأموران پلیس آگاهی پایتخت وارد خانه‌ام شده و به بهانه اینکه یک متهم فراری و تحت تعقیب در خانه من پنهان شده، شروع به تفتیش خانه کردند و دست به سرقت زدند.

ترفند خاص 3 مامور قلابی برای دزدی از یک خانه
کد خبر: 626557
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۳:۴۵

سه مرد تبهکار با معرفی خود به عنوان مأموران پلیس آگاهی و به بهانه اینکه در تعقیب یک متهم فراری هستند از خانه‌ای سرقت کردند.

به گزارش ایران، چند روز قبل مرد جوانی به اداره پنجم پلیس آگاهی پایتخت رفت و از مأموران قلابی شکایت کرد که با ورود به خانه‌اش، اقدام به سرقت کرده بودند. مرد جوان زمانی که در مقابل افسر پرونده قرار گرفت، گفت: 3 مرد جوان به عنوان مأموران پلیس آگاهی پایتخت وارد خانه‌ام شده و به بهانه اینکه یک متهم فراری و تحت تعقیب در خانه من پنهان شده، شروع به تفتیش خانه کردند. آن زمان تصور می‌کردم آنها پلیس هستند و خیلی مراقب نبودم کجا می‌روند. اما آنها به دور از چشمم؛ 22 گرم طلا و یک گوشی تلفن آیفون به ارزش 160 میلیون تومان را سرقت کردند و از آنجا متواری شدند.

با شکایت مرد جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره پنجم آغاز شد و در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مشخص شد 3 مرد که لباس شخصی به تن دارند از خودروی پژو پارس سفید رنگ پیاده شده و وارد خانه شاکی شده‌اند. دوربین‌ها نشان می‌داد که آنها 15 دقیقه بعد از خانه شاکی خارج شده و با همان خودروی پژو از محل متواری شده‌اند. با به‌دست آمدن شماره پلاک خودروی پژو، مالک آن شناسایی شد و در تحقیقات بیان کرد که خودرو را به صورت قولنامه‌ای فروخته است. در ادامه تحقیقات خریدار خودرو دستگیر و برای تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شد. متهم ابتدا منکر سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی به سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.

سردار «علی ولی‌پور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف متهم جوان، دو همدستش نیز بازداشت شدند. تحقیقات از متهمان و کشف اموال مسروقه از آنها ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها