کد خبر: 625893
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۰۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرگ مرد گلوله خورده بعد از چند ماه کما

کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را درباره مردی که دست به جنایت مسلحانه زده است آغاز کردند.

مرگ مرد گلوله خورده بعد از چند ماه کما
کد خبر: 625893
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۰۰:۳۰:۰۰

تحقیقات جنایی برای کشف راز کشته شدن مرد میانسالی که پس از چند ماه کما جان خود را از دست داده است آغاز شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شامگاه دوشنبه نهمین روز مردادماه مسئولان یکی از بیمارستان‌های تهران مرگ مردی را به ماموران مستقر در آن بیمارستان اطلاع دادند. ماموران برای بررسی اولیه و صورت‌جلسه مرگ گزارش‌شده که در بخش مراقبت‌های ویژه اتفاق افتاده بود به محل رفتند و مشخص شد علت اصلی بستری شدن مرد فوت‌شده اصابت گلوله بوده است. به این ترتیب فوت این مرد به عنوان مرگ مشکوک ثبت شد و بازپرس کشیک قتل تهران در جریان موضوع قرار گرفت.

پس از آن بازپرس محمد مهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور تشکیل پرونده و انجام تحقیقات را صادر کرد و در تحقیقات معلوم شد مرد فوت‌شده قبل از عید در یک درگیری گلوله خورده و محل درگیری خونین در مرتضی‌گرد بوده و پس از آن مرد زخمی به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته بود. او تمام مدت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود که در نهایت پس از چند ماه فوت شد.

در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد ضارب مسلح که به اتهام شرکت در درگیری خونین تحت تعقیب قرار گرفته همچنان فراری است. این در حالی بود که اتهام ضارب فراری با مرگ مرد مجروح، به قتل تغییر عنوان یافت و پی‌جویی‌های جدی‌تری در مورد او آغاز شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها