کد خبر: 626360
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۰۸:۰۵:۰۰
| |

مرگ 4 کارگر در چاه سمی

5کارگر به‌دلیل استنشاق گازهای سمی به‌شدت مسموم شده بودند که امدادگران آنها را از چاه خارج کردند اما 4نفر از آنها جانشان را در این حادثه از دست دادند.

مرگ 4 کارگر در چاه سمی
کد خبر: 626360
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۶ ۰۸:۰۵:۰۰

وقتی کارگر جوان بعد از ورود به چاه بی‌حال و دچار تنگی نفس شد، برادرانش برای نجات او دست به‌کار شدند و داخل چاه رفتند اما آنها نیز یکی پس از دیگری دچار مشکل شدند تا این حادثه تلخ درنهایت 4قربانی داشته باشد.

 به گزارش همشهری، این حادثه صبح دیروز (یکشنبه) در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات پلاستیکی در روستای گچی در اطراف شیراز اتفاق افتاد. این کارگاه محل جمع‌آوری و بازیافت ضایعات پلاستیکی است و چندین کارگر که اغلب از اتباع افغانستان هستند در آنجا کار می‌کنند. در بخشی از این کارگاه یک چاه که مخصوص جمع‌آوری پساب‌ ضایعات پلاستیکی است قرار دارد و صبح دیروز یکی از کارگران بعد از افتادن قطعه‌ای داخل چاه تلاش کرد وارد آن شود.

 او با کمک برادرانش که آنها هم در آنجا کار می‌کنند داخل چاه رفت؛ اما لحظاتی بعد دچار تنگی نفس و بی‌حالی شد. همان موقع یکی از برادرانش برای کمک به او وارد چاه شد اما او نیز دچار مشکل شد. در ادامه کارگران دیگر نیز یکی پس از دیگری برای کمک داخل چاه رفتند اما هر 5نفر یکی پس از دیگری بی‌حال شده و در چاه افتادند. در این شرایط بود که از اورژانس و آتش‌نشانی درخواست کمک شد. هر 5کارگر به‌دلیل استنشاق گازهای سمی به‌شدت مسموم شده بودند که امدادگران آنها را از چاه خارج کردند اما 4نفر از آنها جانشان را در این حادثه از دست دادند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها