کد خبر: 553409
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۷:۲۵:۳۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

راز خونین داماد فراری فاش شد

پسر جوان ۲۰ روز قبل از عروسی‌اش در یک نزاع خیابانی مرتکب قتل شد.

راز خونین داماد فراری فاش شد
کد خبر: 553409
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۰۷:۲۵:۳۹

پسری جوان که چند روز قبل از عروسی‌اش مرتکب قتل شده و گریخته بود، بعد از دستگیری راز آن جنایت را فاش کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، کارآگاهان جنایی تهران شامگاه ۶ اردیبهشت وقتی از وقوع نزاعی مرگبار در جنوب پایتخت مطلع شدند به محل حادثه رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها متوجه شدند جوانی ۲۷ساله به نام نیما در یک دعوای خونین با پسری ۲۳ساله به نام محمود او را به قتل رسانده و سپس فرار کرده است.

دوست نیما که زمان حادثه همراه او بود، گفت: ما برای خرید سیگار به سوپرمارکت رفتیم و وقتی بیرون آمدیم نیما و محمود که از قبل با هم اختلاف داشتند یکدیگر را دیدند و درگیر شدند که در نهایت قتل اتفاق افتاد.

کارآگاهان در تلاش برای یافتن ردی از متهم به قتل فراری پی بردند او به استان گلستان رفته است. ادامه تجسس‌ها فاش کرد نیما در کلبه‌ای جنگلی پنهان شده است. در نهایت متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به تهران منتقل شد.

نیما در بازجویی‌ها راز جنایت را فاش کرد و گفت: من و محمود از قبل چند بار با هم مشاجره کرده بودیم تا اینکه آن شب وقتی با یکدیگر چشم در چشم شدیم، دعوا شروع شد. او چاقو کشید و من می‌‌خواستم چاقو را از دستش بگیرم که نمی‌دانم چطور ضربه به محمود برخورد کرد. بعد از این اتفاق به استان گلستان و شهر زادگاه پدرم رفتم. البته آن زمان نمی‌دانستم محمود فوت شده و وقتی از ماجرا باخبر شدم خودم را در کلبه جنگلی پنهان کردم.

متهم در ادامه گفت: چند روز قبل از این حادثه به خواستگاری دختری رفته و جواب مثبت گرفته بودم و قرار بود ۲۰ روز بعد با هم عروسی کنیم. آن شب نیز تا دیروقت همراه نامزدم دنبال خانه‌ای مناسب می‌گشتیم تا کرایه کنیم که این اتفاق رخ داد.

بنا به این گزارش، متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها