کد خبر: 624882
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۰۴:۱۸
| |

فروشنده سوالات تقلبی کنکور دستگیر شد

مرد شیاد با عنوان دسترسی به سوالات کنکور، تضمین قبولی در آزمون سراسری و معرفی به دانشگاه‌های معتبر بیش از 3 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

فروشنده سوالات تقلبی کنکور دستگیر شد
کد خبر: 624882
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۰:۰۴:۱۸

فردی که با درج آگهی فروش سوالات کنکور در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری چند صد میلیونی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، فردی چندی قبل به پلیس فتا استان کهگیلویه‌ و بویراحمد  مراجعه کرد و گفت: در اینستاگرام با پیجی با عنوان دسترسی به سوالات کنکور، تضمین قبولی در آزمون سراسری و معرفی به دانشگاه‌های معتبر روبه‌رو شدم و پس از ارتباط‌گیری با مدیر صفحه مبلغی را به حساب اعلامی از سوی او واریز کردم اما این فرد دیگر جوابگوی من نبود.

کارشناسان اداره مبارزه با جرایم سایبری بعد از اطلاع از این اتفاق تحقیقاتی را انجام دادند و مشخص شد شاکی پس از اعتماد بی‌جا به تبلیغات انجام گرفته از سوی فرد کلاهبرداردر اینستاگرام برای خرید سوالات کنکور مبلغ 100 میلیون ریال به حساب وی واریز کرده و به این طریق مورد کلاهبرداری قرار گرفته است .

فرد کلاهبردارپس از دریافت وجه، برای اعتمادسازی بیشتر، شاکی را در یک گروه تلگرامی عضو و بیان کرده بود چند ساعت قبل از برگزاری آزمون، سوالات را از طریق همین کانال برای وی و تعداد دیگری از افراد عضو ارسال خواهد کرد.

در نهایت متهم شناسایی و محرز شد او بیش از سه میلیارد ریال از افراد زیادی در سطح کشور کلاهبرداری کرده استو در حال حاضر متهم دستگیر شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها