کد خبر: 623149
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۳۰:۲۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

انتقام‌گیری مرگبار عمو از برادرزاده

مردی متهم است برای انتقام گرفتن از برادرزاده‌اش او را به قتل رسانده است.

انتقام‌گیری مرگبار عمو از برادرزاده
کد خبر: 623149
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۶ ۲۱:۳۰:۲۹

پرونده عموی عصبانی که برای انتقام گرفتن از برادرزاده‌اش او را به قتل رساند، در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم با همدستی چهار نفر دیگر برادرزاده جوانش را برای گرفتن انتقام قربانی کرد اما حالا مدعی است قتل کار او نبوده است.

رسیدگی به این پرونده از وقتی شروع شد که جسم نیمه‌جان مرد جوانی به نام سینا به بیمارستان برده شد. او در همان ساعات اولیه دوام نیاورد و جان باخت. پلیس با توجه به شواهد به‌دست‌آمده پنج مرد از جمله عموی مقتول را بازداشت کرد.

اسکندر، عموی سینا، به قتل برادرزاده‌اش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل سینا در ماشین من مواد مخدر جاساز کرده بود تا بازداشت شوم اما متوجه شدم و خودم را از دامی که برایم پهن کرده بودند نجات دادم. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم او را گوشمالی دهم. چند بار با سینا تماس گرفتم. جواب تلفن را نداد. از طریق یکی از دوستانم به بهانه‌ای او را به خارج از خانه کشاندم و در یک فرصت مناسب با ضربات چاقو او را زدم؛ البته قصدم این نبود که بمیرد به همین خاطر هم خیلی زود او را به بیمارستان رساندیم که متاسفانه جان داد.

بعد از گفته‌های متهم کیفرخواست علیه او و چهار همدستش صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و سپس اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار قصاص شدند.

وقتی نوبت به متهم ردیف اول رسید، اتهام را رد کرد و گفت: من با سینا اختلاف داشتم. او علیه من کاری کرده بود که اگر بازداشت می‌شدم سال‌ها باید در زندان می‌ماندم. برای اینکه او را ادب کنم تماس گرفتم اما جواب تلفنم را نداد. یکی از دوستانم به نام شهرام با ترفندی خاص سینا را به محل قرار کشاند. بعد من به او گفتم چرا مواد در ماشین من جاساز کرده، سینا حمله کرد و درگیر شد. ما چاقو داشتیم و هر کدام یک ضربه به او زدیم اما من با مشت به او ضربه زدم. سینا برادزاده من بود، از دستش عصبانی بودم ولی نمی‌خواستم او را بکشم و از اینکه فوت کرده من هم عزادارم.

او درباره اعترافاتش در دادسرا گفت: در دادسرا هم گفتم ضربه‌ای که زدم با مشت بود.

سپس متهمان دیگر در جایگاه قرار گرفتند و از خود دفاع کردند. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها