کد خبر: 621232
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۰:۳۰:۴۱
| |

نقشه دختر عاشق برای ازدواج با عشق اینترنتی نافرجام ماند

دختر عاشق برای اینکه از ازدواج اجباری فرار و با پسر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، با طراحی سناریویی خودش را ربود.

نقشه دختر عاشق برای ازدواج با عشق اینترنتی نافرجام ماند
کد خبر: 621232
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۲۰:۳۰:۴۱

دختر جوانی که نمی‌خواست زیر بار ازدواج اجباری با پسری که دوست ندارد برود،  اقدام به خودربایی کرد و به تهران آمد.

به گزارش سایت جنایی، اوایل هفته جاری خانواده‌ای در یکی از شهرستان‌ها شکایتی را مطرح کردند و از مفقود شدن دختر 22ساله خود خبر دادند. خانواده دختر مفقودشده در تحقیقات گفتند: دختر ما نامزد دارد. او مدتی است از خانه بیرون رفته اما خبری از او نداریم و هرچه با تلفنش تماس می‌گیریم کسی جواب نمی‌دهد. قبل از مراجعه و طرح شکایت جاهایی را که ممکن بود رفته باشد گشتیم ولی خبری از او نبود برای همین از پلیس و دستگاه قضایی می‌خواهیم برای پیدا کردن او به ما کمک کنند.

به این ترتیب، تحقیقات برای یافتن دختر جوان آغاز شد. هنوز تحقیقات پیشرفت چشمگیری نکرده بود که بار دیگر خانواده دختر جوان با مراجعه به اداره پلیس خبر دادند دخترشان یکی دو ساعت قبل در پیامکی که برایشان ارسال کرده از ربوده شدن خود خبر داده است و گفته آدم‌رباها به زودی با آنها تماس می‌گیرند.

بعد از اعلام این گزارش، تحقیقات رنگ و بوی جنایی گرفت و بررسی‌های پلیسی با جدیت بیشتری ادامه یافت تا اینکه رد تلفن همراه دختر جوان در تهران زده شد. با به دست آمدن این سرنخ، ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان موضوع قرار گرفتند و با صدور نیابت قضایی، پرونده به دادسرای جنایی پایتخت آمد و رسیدگی به موضوع در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شروع شد.

بازپرس سهرابی با بررسی مدارک موجود در پرونده،‌ تشخیص داد ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گیرد. ماموران پلیس آگاهی تهران نیز با بررسی‌های لازم و اخذ دستور قضایی راهی محل مورد نظر  شدند تا دختری را که ادعا کرده بود ربوده‌ شده است، از دست گروگانگیر یا گروگانگیران آزاد کنند. ماموران پس از رسیدن به محل مورد نظر با صحنه‌ای دور از انتظار روبه‌رو شدند و دیدند خانواده دختر مفقودشده نیز در آنجا حضور دارند. همچنین پسری که صاحب خانه بود با بدنی زخمی روی زمین افتاده بود.

ماموران وقتی با این صحنه روبه‌رو شدند تحقیقات از حاضران در محل را شروع کردند و فهمیدند خانواده دختر جوان خیلی سریع خود را به تهران رسانده و بلافاصله به محل مورد نظر آمده و پسر را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. به همین دلیل پسر جوان که نیاز به درمان داشت راهی بیمارستان شد.

ماموران در ادامه پی بردند، دختر جوان مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با پسری که خانواده‌اش او را کتک زده‌اند آشنا شده، پسر تهرانی هم به او پیشنهاد ازدواج داده و او هم موضوع ازدواج و علاقه‌اش به پسر تهرانی را مطرح کرده بود؛ ولی خانواده به شدت مخالفت کردند و مدت کوتاهی پس از آن دختر جوان را به نامزدی پسری که مورد نظر خودشان بود، درآوردند.

این اتفاقات در حالی رخ داده بود که دختر جوان دلبسته پسر تهرانی شده بود و هنوز اصرار داشت با او ازدواج کند اما خانواده به حرف او گوش نداده بودند. همین دلیلِ ارتباط مخفیانه و از راه دور دختر و پسر جوان شده بود و در نهایت دختر شهرستانی که هنوز با پیشنهاد ازدواج پسر تهرانی مواجه بود تصمیم به فرار و آمدن به پایتخت گرفته بود. با وجود این، در بین راه دچار تردید شده و برای اینکه راه برگشتی داشته باشد موضوع ربوده شدنش را مطرح کرده بود اما در نهایت دستش رو شد.

 به این ترتیب، به دستور بازپرس سهرابی تحقیقات در مورد ربوده شدن دختر جوان پایان یافت اما بررسی‌های قضایی و پلیسی درباره دیگر ابعاد پرونده همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها