کد خبر: 618727
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۰:۵۳
| |

نزاع خونین در فرحزاد؛ انگیزه قاتلان چه بود؟

2 جوان افغان که در جریان نزاعی در فرحزاد مرتکب قتل شده‌اند، دستگیر شدند.

نزاع خونین در فرحزاد؛ انگیزه قاتلان چه بود؟
کد خبر: 618727
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ ۰۸:۱۰:۵۳

دو متهم به قتل که ساعات اولیه بامداد دیروز در پی درگیری با دو نفر دیگر نزاعی خونین را رقم زده‌اند، در دادسرای جنایی تهران بازجویی می‌شوند.

به گزارش سایت جنایی، ساعت چهار صبح بامداد دیروز بازپرس  محمد‌مهدی براعه که وظیفه کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت از سوی ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ‌فیض مطلع شد، مسولان یکی از بیمارستان‌های غرب تهران مرگ جوانی که تابع کشور افغانستان است را اعلام کرده‌اند. بنابراین دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد و پی برد ساعتی قبل درگیری خونین جلوی یکی از رستوران‌های فرحزاد اتفاق افتاد که دو نفر مجروح به بیمارستان منتقل و دو نفر ضارب هم در صحنه درگیری دستگیر شده‌‌اند.

ماموران کلانتری که متهمان را در اختیار داشتند، برای شنیدن اظهارات طرف دیگر ماجرا تحقیق از جوانی که از ضربات چاقو جان سالم به در برده‌ بود را آغاز کردند. جوانی که از ناحیه کتف مجروح شده بود به ماموران گفت: من و دوستم که هر دو از اتباع کشور افغانستان هستیم حدود ساعت دو صبح در حال عبور از جلوی رستورانی بودیم که دو نفر که بعد متوجه شدیم آنها هم هموطن ما هستند با ما درگیر شدند. اول درگیری لفظی بود و بعد به درگیری فیزیکی تبدیل شد که آن دو نفر با حمله به ما هر دو ما را با چاقو مجروح کردند. بعد با دخالت بقیه که به خاطر سر و صدا و درگیری  جمع شده بودند هر دو آنها دستگیر شدند. من و دوستم هم به بیمارستان آورده شدیم.

در پی این اظهارات کادر درمانی بیمارستان نیز اوضاع فرد زنده مانده را پایدار تشخیص دادند و گفتند بهبود نسبی یافته است و پس چند ساعت مرخص خواهد شد.

این در حالی بود که دو متهم بازداشت شده نیز اظهارات مشابهی را مطرح کردند با این تفاوت که دلیل شروع درگیری را مرد کشته شده و همراه او معرفی می‌کردند.

در نهایت با تجمیع این اطلاعات، به دستور بازپرس کشیک قتل تهران جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و قرار است دو متهم در بازداشت برای تحقیقات دقیق تر در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران حضور پیدا کنند و به سوالات بازپرس براعه پاسخ دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها