کد خبر: 617362
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۰۸:۴۴:۳۹
| |

پیرزن تنها؛ قربانی سرقت طلا

کشف جسد پیرزنی تنها در خانه‌اش پلیس را به پرستار او مظنون کرد.

پیرزن تنها؛ قربانی سرقت طلا
کد خبر: 617362
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۰۸:۴۴:۳۹

چند هفته پس از کشف جسد پیر زن تنهایی که در یکی از محلات تهران جان باخته است، پرستار او به عنوان تنها مظنون بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی، ساعت ۸ شب چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه امسال همسایه‌های پیرزن تنهایی که جسدش را پیدا کرده بودند پلیس را در جریان ماجرا قرار دادند. پس از آن نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به محل کشف جسد اعزام شد و ماموران با جسد صاحبخانه که پیر زن تنهایی بود روبرو شدند. بنابراین محمدرضا صاحب جمعی؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران را که در زمان کشف جسد عهده دار مسولیت کشیک قتل تهران بود در جریان قرار دادند. بازپرس صاحب‌جمعی نیز دستور حضور تیم‌های بررسی صحنه جرم را صادر کرد و خود نیز راهی محل شد.

در تحقیقات اولیه همسایه‌ها گفتند دو روز بود که از خانه پیرزن صدای تلویزیون می‌آمد و هرچه در می‌زدند کسی در را باز نمی‌کرد. همسایه‌ها در مورد نحوه ورود به خانه هم گفتند: چون پیرزن تنها بود و کسی را نداشت به یکی از همسایه‌ها کلید داده بود و گاهی هم که از او  خبری نبود همان همسایه به او سر می‌زد. همان همسایه‌ در را باز کرد. وقتی وارد خانه شدیم دیدیم جسد در پذیرایی افتاده است، برای همین به پلیس خبر دادیم.

در بررسی‌های تخصصی جسد، در گردنش شیار گردنی که حکایت از اقدام به خفه کردن متوفی بود دیده ‌می‌شد،‌ با این حال با توجه به این که مدتی از مرگ پیرزن گذشته بود احتمال حادثه نیز به عنوان یکی از فرضیات مطرح بود، بنابراین جسد برای تحقیقات دقیق‌تر به پزشکی قانونی فرستاد شد. در عین حال در مورد سرقت از متوفی نیز تحقیقاتی از همسایه‌ها انجام شد که آنها گفتند ایران زن طلاهای زیادی داشته است که هنگامی که پیدایش کردند همراهش نبود. با بدست آمدن این نتیجه احتمال قتل با انگیزه سرقت هم قوت گرفت و با بررسی دقیق‌تر این فرضیه مشخص شد او پرستاری داشت که گاهی برای کمک و نگهداری از او به منزلش می‌آم. به این ترتیب هویت پرستار شناسایی شد و در حال حاضر به دستور بازپرس ششم جنایی به عنوان تنها مظنون قتل و سرقت در بازداشت ماموران اداره آگاهی به سر می‌برد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها