کد خبر: 616863
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۷:۱۸
| |

جنایت در تالار عروسی؛ قاتل گریخت

اختلاف خانوادگی باعث شد مردی پسرخاله خود را بکشد و به افغانستان فرار کند.

جنایت در تالار عروسی؛ قاتل گریخت
کد خبر: 616863
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۰۸:۱۷:۱۸

اختلاف قدیمی دو پسرخاله با مرگ یکی از آنها پایان یافت و تحقیقات جنایی برای دستگیری پسرخاله متهم به قتل که فراری است ادامه دارد.

به گزارش سایت جنایی، در ساعت پایانی روز چهارشنبه هفته جاری ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد در تماس با بازپرس کشیک قتل درگیری خون دو پسر خاله را که ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه اتفاق افتاده بود، به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند.  پس از آن بازپرس محمد مهدی براعه دستور حضور تیم‌های تحقیق جنایی در محل تالار را که در حوالی خاوران تهران بود صادر کرد.

قبل از رسیدن تیمی از ماموران اداره جرایم جنایی به محل حادثه ماموران کلانتری مسولیت حفظ صحنه درگیری و انجام تحقیقات اولیه را برعهده گرفتند و معلوم شد جوانی که مجروح شده تبعه افغانستان بوده است. او با ضربه چاقو زخمی شده و پس از آن نیز حاضران در جشن عروسی وی را به بیمارستان برده بودند اما به دلیل شدت خونریزی فوت کرد.

در ادامه تحقیقات اولیه از شاهدان  این قتل معلوم شد، خانواده‌ مقتول و پسر خاله‌اش از مدتها قبل برسر مسائل خانوادگی و طایفه‌ای با هم اختلاف داشتند و این درگیری و اختلافات در افغانستان شروع شده بود. به نحوی که حتی پیش از آن هم چند بار با هم دعوا کرده‌ و کار به  ضرب و شتم کشیده شده بود؛ اما هر بار با میانجیگری بزرگتر‌ها و ریش‌سفیدان دعوا پایان یافته بود.

با این وجود دو پسر خاله همچنان نسبت به هم کینه داشتند و درصدد انتقام از هم بودند. این درگیری مرگبار در ادامه همان اختلافات قدیمی اتفاق افتاد.

در زمان این حادثه مقتول برای شرکت در جشن عروسی به تالار رفته بود،‌ همچنین پسر خاله‌اش که از موضوع اطلاع داشت فرصت را برای تسویه اختلاف مناسب دیده و با انگیزه انتقام به جشن عروسی رفته بود. این در حالی بود که کسی از قصد انتقام او خبر نداشت و همه گمان می‌کردد آخرین میانجیگری به اختلافات پایان داده است. اما پسرخاله کینه‌جو در همان مجلس عروسی با مقتول درگیر شده و با ضربه چاقو او را مجروح کرده و متواری شده بود.

با اطلاعات به دست آمده جسد از بیمارستان به پزشکی قانونی انتقال یافت و به دستور بازپرس براعه جست و جو برای دستگیری پسرخاله مقتول ادامه دارد .

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها