کد خبر: 616567
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۷:۵۸
| |

دوستم را با یک ضربه قمه کشتم

متهم اختلافات قدیمی در زندان را انگیزه‌ای برای رفیق‌کشی عنوان کرد.

دوستم را با یک ضربه قمه کشتم
کد خبر: 616567
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۷ ۱۱:۵۷:۵۸

مرد جوان که دوستش را در محله خلیج فارس تهران به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، هفدهم اسفند سال گذشته، مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران به اداره دهم پلیس آگاهی گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند. تیم پلیسی در سردخانه این مرکز درمانی با جسد مرد 30 ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه قلب هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد مقتول توسط 3 نفر از دوستانش با یک خودروی پراید به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت، مقتول در یک درگیری در محله خلیج فارس تهران  از سوی فرد ناشناسی هدف ضربه چاقو قرار گرفته و پس نزاع به بیمارستان منتقل شده اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم هویت 3 نفر از دوستان مقتول را شناسایی کردند و با روش‌های علمی متوجه شدند که یک نفر از آنها این جنایت هولناک را مرتکب شده است.

کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

یکی از متهمان در جریان تحقیقات به جرم خود مبنی بر به قتل رساندن مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی که از گذشته در زندان شکل گرفته بود، اعتراف و عنوان کرد با یک ضربه قمه او را در جریان نزاع به قتل رسانده است.

در نهایت  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها