تلاش مرد معتاد برای آتش زدن همسر

مرد معتاد با ریختن بنزین روی خود و همسرش می‌خواست دست به جنایت بزند اما پلیس هر دو نفر را نجات داد.

تلاش مرد معتاد برای آتش زدن همسر
کد خبر: 615179
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۸ ۰۹:۰۲:۴۲

مرد معتاد براثر مصرف مواد‌مخدر دچار توهم شده و با ریختن بنزین روی خود و همسرش تصمیم هولناکی گرفته بود. مأموران پلیس اما با حضور در محل حادثه توانستند‌، آنها را از مرگ نجات دهند.

به گزارش همشهری، روز شنبه به مأموران کلانتری فدک شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر خبر رسید مرد معتادی که با همسرش اختلافات شدیدی دارد در اقدامی هولناک روی او و خودش بنزین ریخته و قصد به آتش‌کشیدن خودش و همسرش را دارد. این خبر کافی بود تا مأموران کلانتری همراه با گروهی از مأموران یگان امداد راهی محل حادثه شوند.

در بررسی‌های اولیه معلوم شد که این مرد مواد روانگردان مصرف می‌کند و شرایط روحی بدی دارد و هر لحظه ممکن است دست به اقدام خطرناکی بزند. درحالی‌که یک جرقه کافی بود تا او و همسرش شعله ور شوند، مأموران تشخیص دادند که بهترین کار آرام کردن او است. آنها با استفاده از ترفندهای پلیسی به گفت‌وگو با این مرد پرداختند و او را آرام کردند و درست در همین لحظات بود که یکی از مأموران یگان امداد در حرکتی برق‌آسا موفق شد که کبریت را از دست مرد معتاد بگیرد و از وقوع یک فاجعه جلوگیری کند. با نجات این افراد تحقیقات درباره حادثه ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها