کد خبر: 614849
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۲:۱۵:۲۸
| |

اعتراف پدر جنایتکار به قتل کودک یک ساله

قاتل اعتراف کرد فرزند خردسالش را سوزاند و به قتل رساند.

اعتراف پدر جنایتکار به قتل کودک یک ساله
کد خبر: 614849
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ ۱۲:۱۵:۲۸

مردی که فرزندش را با دستان خودش به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، پنجم خرداد ماه در پی دریافت خبری مبنی بر یک فقره قتل در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

ساعت 16 روز جمعه یک گزارش مشکوک به قتل به اداره آگاهی پلیس تهران بزرگ دریافت شد  و کارآگاهان در گام نخست با حضور میدانی در محل جنایت با تحقیقات ابتدایی فوت کودک یک ساله را تایید کردند.

مادر مضطرب کودک ابتدا مدعی بود طفل خردسالش در اثر برخورد سر به دیوار مجروح و بعد فوت کرده است ولی کارآگاهان با مشاهده آثار زخم و ساییدگی روی بدن کودک، مشکوک به قتل کودک یک ساله شدند. به همین دلیل مادر کودک تحت بازجویی دقیق قرار گرفت و در نهایت به قتل کودک به دست پدرش اعتراف کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

 پس از دستگیری،  به قتل کودک خردسالش معترف و در بررسی سوابق این مرد مشخص شد او در گذشته نیز سابقه کودک آزاری داشته است.

متهم در اعترافاتش گفت: پس از بازگشت همسرم از خرید، حالت روحی و روانی مساعدی نداشتم و با خشونت به سمت همسر و 2 فرزند خردسالم حمله‌ور ‌شدم که در نهایت پس از درگیری فیزیکی با همسرم به دلیل نداشتن تعادل روانی با سوزاندن بدن طفل یکساله و وارد کردن  ضربه به کودک، او را مجروح کردم و بعد از آن مانع همسرم برای تماس با اورژانس شدم که همین کار باعث ‌شود فرزند یک ساله‌ام با گذشت چند ساعت فوت شود.

متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای ادامه روند تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها