کد خبر: 604520
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۴:۴۵:۰۰
| |

مردی زنش را کشت و فرار کرد

پلیس برای دستگیری مرد متهم به همسرکشی تحقیقاتی را آغاز کرد.

مردی زنش را کشت و فرار کرد
کد خبر: 604520
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۰ ۱۴:۴۵:۰۰

کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران در جست‌وجوی مردی هستند که بعد از کشتن همسرش متواری شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده ساعت 19 روز چهارشنبه با شکایت اعضای خانواده زنی40 ساله تشکیل شد.

والدین زن میانسال وقتی به کلانتری جوادیه تهرانپارس رفتند، گفتند: دخترمان به نام پروین از امروز صبح پاسخگوی تماس‌های تلفنی ما نیست و پس از مدتی تلفن همراهش خاموش شده است. با تلفن همراه همسرش تماس گرفتیم اما او نیز پاسخگوی تماس‌های ما نبود و تلفن همراه او نیز پس از چندین نوبت عدم پاسخگویی، خاموش شد، به در خانه آنها در محدوده میدان رهبر رفتیم، اما باز هم کسی جوابگوی زنگ خانه نبود و تلفن پروین و همسرش نیز در این زمان خاموش بود.

ماموران بعد از توجه به تشکیل پرونده مقدماتی به خانه پروین و همسرش رفتند و ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد خانه شدند. آنها در بازرسی داخل خانه، جسد پروین را در اتاق پذیرایی و در حالی که مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار گرفته بود، مشاهده کردند.

در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران از موضوع مطلع شدند و با حضور در محل حادثه تحقیقات را آغاز کردند. ماموران با پرس‌وجو از همسایگان اطلاع پیدا کردند پروین و شوهر 45 ساله‌اش به نام حمید ساعت 9 صبح همان روز، درگیری شدیدی با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که صدای درگیری و مشاجره لفظی آنها به وضوح توسط همسایگان شنیده شده است.

با توجه به اظهارات همسایگان، بررسی انگیزه ارتکاب جنایت با موضوع اختلاف و درگیری فی مابین زن و شوهر مورد بررسی کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت و اعضای خانواده پروین نیز سابقه درگیری و نزاع میان پروین و همسرش را تایید کردند.

با توجه به شواهد و قرائن و مستندات به دست آمده، بررسی فرضیه وقوع قتل خانوادگی و ارتکاب جنایت توسط همسر پروین در دستور کار قرار گرفت؛ کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که حمید در ساعت 11 با حالتی پریشان و مضطرب از خانه خارج شده است و پس از آن کسی حمید را ندیده و هیچکس از وی اطلاع ندارد.

با توجه به شواهد و مستندات به دست آمده، وقوع جنایت خانوادگی در پرونده محرز شد و ضمن هماهنگی با شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری همسر مقتول در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها