کد خبر: 601598
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۷:۰۲:۰۷
| |

مردی همسرش را با 3 گلوله کشت و خودکشی کرد

مرد میانسال بعد از تصمیم همسرش برای طلاق دست به جنایت هولناک زد.

مردی همسرش را با 3 گلوله کشت و خودکشی کرد
کد خبر: 601598
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۷:۰۲:۰۷

مرد میانسال به خاطر اختلاف خانوادگی، همسرش را با شلیک سه گلوله به قتل رساند و پس از آن به زندگی خودش نیز پایان داد. مقتول که وکیل پایه یک دادگستری بود، تصمیم به جدایی از شوهرش گرفته بود.

به گزارش جوان، ساعت ۱۴:۲۳ بعدازظهر روز دوشنبه ۱۵‌اسفند، قاضی محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

تیم جنایی در پارکینگ ساختمان مسکونی با جسد زن ۴۴ ساله‌ای به نام نوشین روبه‌رو شد که با شلیک سه گلوله به بدنش به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها حکایت از آن داشت مقتول وکیل پایه یک دادگستری بوده و با شوهرش اختلاف داشته، به همین دلیل از مدتی قبل همراه دخترش که دانشجوست در یکی از طبقات ساختمان زندگی می‌کرده است.

مأموران پلیس در تحقیقات ابتدایی دریافتند لحظاتی قبل همسایه‌ها متوجه صدای شلیک چند تیر از داخل پارکینگ ساختمان می‌شوند و سراسیمه به پارکینگ می‌آیند و با جسد خونین و بی‌جان نوشین و پیکر نیمه‌جان شوهرش به نام بهروز که با شلیک تیر از ناحیه سر زخمی شده بود، روبه‌رو می‌شوند و بلافاصله موضوع را به اورژانس و پلیس خبر می‌دهند.

یکی از همسایه گفت: «پس از شنیدن صدای چند تیر به پارکینگ آمدیم و دیدیم نوشین، همسایه ما خونین نقش بر زمین شده و شوهرش هم چند قدم آن‌طرف‌تر نیمه‌جان و در حالی که کلت کمری نزدیکش بود روی زمین افتاده است. ما به سرعت با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم و مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردیم.»

مرگ ضارب

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد ضارب پس از اختلاف با همسرش چند باری او را تهدید به مرگ کرده بود، اما مقتول تهدید‌های او را جدی نگرفت تا اینکه دقایقی قبل وارد پارکینگ ساختمان محل زندگی همسرش می‌شود و پس از مشاجره لفظی کوتاه با اسلحه کلت کمری که همراه داشته سه تیر به سوی او شلیک و در ادامه هم تیری به سر خودش شلیک می‌کند.

همچنین مشخص شد اختلاف زن و شوهر از چند سال قبل شروع شده و به همین دلیل مقتول قصد جدایی داشته، اما شوهرش او را طلاق نمی‌داده و اختلافات آن‌ها آنقدر پیش رفته که سال گذشته دختر ۱۸ ساله‌شان به خاطر اختلاف مادر و پدرش به زندگی خود پایان می‌دهد.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت به مأموران پلیس خبر رسید تلاش تیم پزشکی برای نجات مرد ضارب نتیجه‌ای نداده و او هم در بیمارستان به دلیل خونریزی شدید به کام مرگ رفته است.

بدین ترتیب همزمان با انتقال اجساد زن و شوهر به پزشکی قانونی، مأموران پلیس از تنها بازمانده خانواده تحقیق کردند. وی که وضعیت روحی مناسبی نداشت به مأموران پلیس گفت: «زندگی ما خوب بود، اما از چند سال قبل اختلافات مادر و پدرم شروع و زندگی ما تلخ شد. هر روز که می‌گذشت جریان زندگی ما بدتر می‌شد و از طرفی هم پدرم به مشروبات الکلی روی آورده بود و همین موضوع باعث اختلاف بیشتر او با مادرم شده بود. درگیری آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شد و پدرم حاضر نبود اعتیاد به مشروبات الکلی‌اش را ترک کند و مادرم هم تصمیم گرفت از او جدا شود، اما پدرم حاضر به جدایی نبود. رفتار‌های پدرم ما را آزار می‌داد، به همین خاطر مادرم محل زندگی‌اش را از پدرم جدا کرد. البته من هم با پدرم و هم با مادرم زندگی می‌کردم و هر چند روز یک‌بار پیش یکی از آن‌ها بودم. پدرم چند باری مادرم را تهدید کرد که اگر تصمیم به جدایی بگیرد او را می‌کشد و در نهایت هم تهدیدش را عملی کرد و مادرم را به قتل رساند و به زندگی خودش هم پایان داد.»

تحقیقات درباره این حادثه از سوی مأموران پلیس ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها