کد خبر: 602346
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۳۶:۵۸
| |

شرور جنایتکار دستگیر شد

سوابق متهم دستگیر شده 2 فقره قتل عمد با سلاح گرم در سال 1383، تیراندازی مسلحانه و درگیری با افراد، چند فقره سرقت مسلحانه در جاده‌های خاکی شهرستان خمیر در سال 1399، ایجاد رعب و وحشت از طریق تیراندازی و ... است.

شرور جنایتکار دستگیر شد
کد خبر: 602346
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۳ ۱۵:۳۶:۵۸

یک قاتل و شرور متواری در شهرستان خمیر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز با کار دقیق اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی و اقدامات فنی فردی را که در سال 1383اقدام به قتل و شرارت در شهرستان خمیر کرده و متواری شده بود، شناسایی کردند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران با تلاش همه جانبه صورت گرفته در محل‌های احتمال حضور متهم و فعال کردن منابع و مخبرین از حضور شرور متواری در منزل پدری خود در روستای چاری شهرستان بندر خمیر مطلع و با تشکیل اکیپی با همکاری پلیس آگاهی و اطلاعات آن شهرستان به محل اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاش تاشو به همراه یک تیغه خشاب حاوی 28 فشنگ مربوطه و همچنین یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و 54 تیر مربوطه و یک عدد فشنگ سلاح شکاری کشف و ضبط شد .

سردار غلامرضا جعفری سوابق متهم دستگیر شده را 2 فقره قتل عمد با سلاح گرم در سال 1383، تیراندازی مسلحانه و درگیری با افراد، چند فقره سرقت مسلحانه در جاده‌های خاکی شهرستان خمیر در سال 1399 ، ایجاد رعب و وحشت و برهم زدن امنیت در منطقه از طریق تیراندازی و راه‌بندی در سال 1400، حمل و نگهداری 2 قبضه سلاح کلت کمری و کلاش، تاسیس کارگاه تهیه و تولید مشروبات الکلی در سال 1399، نگهداری 6 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه در سال 99 عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: شرور دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها