معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان

زن معتاد و شوهر صیغه‌ای او در حال استعمال مواد مخدر بودند که ناگهان حریقی مرگبار آغاز شد.

معمای قتل زن میانسال در پاتوق معتادان
کد خبر: 597516
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۷ ۰۸:۲۵:۱۸

دختران یک زن معتاد با شکایت  به دادسرا خواهان افشای راز مرگ مادرشان در پاتوق معتادان شدند.

به گزارش «ایران»، چند روز قبل، دو دختر جوان به دادسرای امور جنایی تهران رفته و مدعی شدند که مادرشان به قتل رسیده است. یکی از آنها در تحقیقات به بازپرس وحید ناصری گفت: چند سال قبل پدرم فوت کرد و این ماجرا باعث افسردگی مادرمان شد بعد هم کم کم به مواد مخدر روی آورد و معتاد شد.

او برای مصرف مواد به پاتوق معتادان می‌رفت. مدتی قبل به ما خبر دادند که مادرم به خاطر سوختگی در بیمارستان بستری شده است. او بعد از 12 روز به خاطر شدت سوختگی، جانش را از دست داد.

دختر جوان ادامه داد: زمانی که این حادثه رخ داد، مادرم با همسر صیغه‌ای خود به نام هوشنگ بود گرچه به ما گفتند که آنها داخل چادر و در حال کشیدن مواد بودند و گاز پیک‌نیکی داخل چادر باعث حریق و مرگ مادرم شده است. اما هوشنگ مدعی است که داخل چادر نبوده‌اند و افرادی، آنها را به آتش کشیده‌اند.

با شکایت دو دختر جوان تحقیقات آغاز شد، در بررسی‌های اولیه اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد زمانی که زن جوان و هوشنگ داخل چادر بوده‌اند، گاز پیک‌نیکی آتش گرفته است و حتی مرد جوان نیز دچار سوختگی شده بود اما سوختگی او شدید نبود.

اما هوشنگ در تحقیقات ادعای متفاوتی را مطرح کرد: در شب حادثه ما اصلاً در چادر نبودیم. ما قبلاً به آنجا می‌رفتیم اما چند شب قبل، عده‌ای به ما حمله کرده و مدعی شدند که آن محل پاتوق آنهاست و حق نداریم که در آنجا چادر بزنیم.

 آن شب آنجا را ترک کردیم و چند شب بعد که به محل قبلی برگشتیم ناگهان چند نفر با چوب و بنزین به ما حمله کردند و ما را آتش زدند و گفتند حق نداشتیم که به این پاتوق قدم بگذاریم.

باتوجه به اظهارات مرد جوان، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات در رابطه با مرگ زن میانسال را صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها