کد خبر: 597080
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۷:۰۱:۵۷
| |

راز قتل قهرمان بدنسازی در هاله‌ای از ابهام

بازپرس جنایی تهران با کشف 5 دلیل به این نتیجه رسید که مرگ قهرمان بدنسازی طبیعی نیست و او کشته شده است.

راز قتل قهرمان بدنسازی در هاله‌ای از ابهام
کد خبر: 597080
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ ۰۷:۰۱:۵۷

پرونده قهرمان بدنسازی که به طرز مشکوک به کام مرگ رفته‌بود با پنج دلیل بازپرس جنایی با موضوع قتل عمد بررسی می‌شود.

به گزارش «جوان»، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۳ فروردین ماه امسال به مأموران پلیس تهران خبر رسید مرد جوانی در خانه‌اش به طرز مرموزی فوت کرده‌است.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به محل حادثه رفتند و داخل اتاق خواب آپارتمان مسکونی با جسد مرد ۲۸ ساله‌ای به نام امید روبه‌رو شدند. بررسی‌ها حکایت از آن داشت مرد فوت شده قهرمان بدنسازی است و علاوه بر قهرمانی کشور در سال ۹۲ در رده سنی جوانان مقام قهرمانی آسیا را کسب کرده و طلا گرفته‌است.

از آنجایی که مرگ امید مشکوک به نظر می‌رسید، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را درباره این حادثه آغاز کردند.

تحقیقات مأموران پلیس نشان داد ورزشکار فوت شده مدتی قبل محل زندگی‌اش را برای مشاوره دادن به افرادی که قصد داشته‌اند در مسابقات شرکت کنند، اجاره کرده ‌است و روزانه تعدادی از شاگردانش به آنجا رفت و آمد داشته‌اند.

همچنین مشخص شد در ورودی سالم است و از محل حادثه هم هیچ‌وسیله‌ای سرقت نشده‌است.

تحقیقات درباره حادثه مرگ مشکوک قهرمان پرورش اندام ادامه داشت، اما مأموران به رد پای فردی در مرگ امید نرسیدند. از سوی دیگر این احتمال مطرح شد که وی بر اثر تشنج در خانه‌اش به کام مرگ رفته‌است، اما پس از گذشت ۱۱ ماه بازپرس جنایی با بررسی پرونده و پیدا کردن پنج دلیل فرضیه مرگ امید را بر اثر تشنج رد کرد و احتمال داد وی در حادثه‌ای به قتل رسیده‌است. اولین دلیل این بود که زمان کشف جسد آثاری از دندان‌های مرد جوان در محل پیدا نشده‌است و مأموران احتمال داده بودند که دندان‌ها به خاطر تشنج خرد و وارد معده شده‌است، اما پزشکی قانونی اعلام کرد هیچ یک از دندان‌ها داخل معده دیده نشده‌است.

دومین دلیل ضربه‌هایی است که به صورت مستقیم به کاسه چشم‌های مرد فوت شده برخورد کرده‌است.

سومین دلیل هم شکستگی جمجمه و ضربه وارد شده به آن است که به نظر مشکوک می‌آید. چهارمین دلیلی که بازپرس درباره مرگ مشکوک مرد جوان به دست آورده‌است، آثار روی ساعد دست‌های امید است که حکایت از آن دارد دست‌های او با طناب یا وسیله دیگری بسته شده‌است. پنجمین دلیل هم کشف آثار متعدد صدمات روی بدن وی است که مأموران احتمال داده بودند به خاطر تشنج رخ داده‌است، اما بررسی‌ها نشان داده آثار ناشی از تشنج نبوده‌است.

بدین ترتیب با به دست آمدن این پنج دلیل احتمال قتل مرد ورزشکار قوت گرفت و کارآگاهان تحقیقات خود را دوباره درباره این حادثه آغاز کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها