زن خیانتکار شوهرش را کشت و در چاه انداخت

متهم گفت: با شوهرم اختلاف و درگیری داشتم. برای همین وقتی با مردی آشنا شدم و سفره دلم را برایش باز کردم، با همدستی هم شوهرم را به قتل رساندیم.

زن خیانتکار شوهرش را کشت و در چاه انداخت
کد خبر: 597304
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۰۷:۵۵:۰۰

زن جوان که با همدستی یک مرد شوهرش را به قتل رسانده و جسدش را به داخل چاهی در یزد انداخته بود، اسرار جنایت را فاش کرد.

به گزارش همشهری، تحقیقات پلیس یزد در این پرونده از مدتی قبل و با ناپدید شدن مردی 40ساله آغاز شد. همسرش می‌گفت که وی آخرین‌بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر برنگشته و هیچ‌یک از آشنایان و دوستانش نیز از او خبر ندارند. با گذشت زمان و پیدا نشدن ردی از این مرد، رفته‌رفته فرضیه اینکه وی به قتل رسیده باشد مدنظر قرار گرفت و تحقیقات پلیس وارد مرحله‌ای تازه شد. مأموران در جریان تحقیقات اولیه به همسر مرد گمشده مشکوک شدند؛ چرا که بررسی‌ها نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با شوهرش اختلاف داشته و این اختلافات باعث درگیری میان آنها نیز شده بود.

مأموران که به زن جوان مشکوک بودند، وی را زیرنظر گرفتند و معلوم شد که او از مدتی قبل با مردی ارتباط تلفنی داشته است. با به‌دست آمدن سرنخ‌هایی که نشان می‌داد زن جوان از سرنوشت شوهرش خبر دارد، دستور بازداشت او صادر شد و این زن پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت.

او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به قتل شوهرش با همدستی مردی 42ساله اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها بود که با شوهرم اختلاف و درگیری داشتم. برای همین وقتی با مردی آشنا شدم و سفره دلم را برایش باز کردم، وی قول داد که برای انتقامجویی از شوهرم به من کمک کند. ما با همدستی هم شوهرم را به قتل رساندیم و جسدش را به بیابان‌های یکی از شهرهای اطراف یزد برده و داخل چاهی انداختیم و روی او خاک ریختیم تا هرگز پیدا نشود.

به‌گفته سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، با اعترافات زن جوان همدست وی نیز دستگیر شد و مأموران با راهنمایی متهمان موفق شدند جسد مقتول را داخل چاه متروکه بیرون بکشند و در اختیار پزشکی قانونی قرار دهند. وی توضیح داد: برای هر دو متهم قرار بازداشت صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها