کد خبر: 551687
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۳:۳۰
| |

زن خیانتکار: از کشتن شوهرم پشمان نیستم

متهم گفت: شوهرم طلاقم نمی‌داد به‌همین‌دلیل او را با ضربه میله ‌آهنی کشتم تا با مرد مورد علاقه‌ام ازدواج کنم.

زن خیانتکار: از کشتن شوهرم پشمان نیستم
کد خبر: 551687
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۰:۲۳:۳۰

زن شوهرکش که به‌دلیل عشق ممنوعه، شوهرش را کشته بود در بازسازی صحنه قتل مدعی شد از کشتن شوهرش پشیمان نیست و می‌خواهد در زندان با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج کند.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بیست‌وهفتم مرداد سال گذشته با کشف جسد مرد میانسالی در اتاق سرایداری یک شرکت آغاز شد. همسر مقتول مدعی بود سارقان در سرقت ناکام مانده و شوهرش را کشته‌اند اما چون ردی از سارقان به‌دست‌نیامد این زن به‌عنوان مظنون بازداشت شد و هشت‌ماه بعد اعتراف کرد به‌دلیل یک عشق ممنوعه و رسیدن به مرد مورد علاقه‌اش، شوهر خود را با ضربه میله‌آهنی به سر او کشته است.

 مرد جوان پس از دستگیری منکر همکاری با این زن و اطلاع از قتل شد و چون نقش او در ماجرا به اثبات نرسیده بود، آزاد شد. با گذشت دو ماه از اعتراف، شهلا ــ متهم به قتل ــ سه روز قبل صحنه قتل را بازسازی کرد و گفت:« با خانواده‌ام اختلاف و درگیری داشتم و اذیتم می‌کردند که همین باعث شد وقتی مقتول به خواستگاری‌ام آمد، برای خلاصی از دست خانواده‌ام با او ازدواج کنم. به‌عنوان سرایدار در یک شرکت کار می‌کرد و در اتاق سرایداری زندگی می‌کردیم. چندی قبل با مردی از کارکنان شرکت آشنا و بعد از درددل، دلباخته همدیگر شدیم. او نیز ازدواج اجباری داشت. شوهرم طلاقم نمی‌داد به‌همین‌دلیل او را با ضربه میله ‌آهنی کشتم تا با آن مرد ازدواج کنم. از قتل پشیمان نیستم. هرچند مرد مورد علاقه‌ام آزاد شده اما هنوز مرا دوست دارد. می‌خواهد به زندان بیاید و با من ازدواج کند. به من قول داده که رضایت بچه‌هایم را بگیرد.»

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد و با اعلام درخواست اولیای‌دم، پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود. »

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها