سارقان مسلح نگهبان کارخانه را کشتند

دستگیرشدگان که 4 نفر هستند به 14 فقره سرقت مسلحانه در تهران و حومه و شهرهای مختلف اعتراف کردند.

سارقان مسلح نگهبان کارخانه را کشتند
کد خبر: 594600
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۱ ۱۳:۰۹:۳۱

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری باند 4 نفره سارقان مسلح شرکت‌ها،‌کارخانجات و گاراژها خبر داد .

به گزارش فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: آذرماه سال جاری در محدوده چهارراه ولی‌عصر 4 سارق ولیعصر وارد گاراژی شده و با بستن دست و پای نگهبان، اقدام به سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و 4 دستگاه خودرو می‌کنند.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه سارقان را در شهرهای مختلف شناسایی کرده و با دستور قضایی در چند روز گذشته در چند مرحله اقدام به دستگیری اعضای این باند سرقت مسلحانه می‌کنند.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی اعلام کرد: دستگیرشدگان که 4 نفر هستند به 14 فقره سرقت مسلحانه در تهران و حومه و شهرهای مختلف اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت به سرقت منجر به قتل این باند سارقان اشاره و تصریح کرد: این باند در سرقتی در رباط‌کریم در مواجهه با نگهبان کارخانه و مقاومت وی اقدام به تیراندازی کرده و موجب قتل وی می‌شوند که به این قتل نیز اعتراف کردند.

وی با بیان این مطلب که سارقان سابقه‌دار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان با قرار  بازداشت موقت تحویل اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت شدند.

سرهنگ گودرزی تعداد سلاح کشف‌شده از این باند 4 نفره سرقت مسلحانه از کارخانجات،‌شرکت‌ها و گاراژها را یک قبضه کلاشینکف و دو قبضه کلت کمری اعلام کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها