مادر، دختر 16 ساله‌اش را از چنگ راننده شیطان صفت نجات داد

زن جوان توضیح می‌دهد چگونه خود و دخترش در تله مرد شیطان صفت گرفتار شدند و چگونه نجات پیدا کردند.

مادر، دختر 16 ساله‌اش را از چنگ راننده شیطان صفت نجات داد
کد خبر: 587737
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۷ ۰۷:۲۵:۱۹

وقتی من جلوی راننده را گرفتم تو بلافاصله از خودرو پیاده شو و فرار کن تا بتوانی با پلیس تماس بگیری! این جملات را به دختر 16 ساله‌ام گفتم و خودم در برابر راننده مستی قرار گرفتم که چاقوی ترسناکی را در دست داشت و...

به گزارش روزنامه خراسان، اینها بخشی از اظهارات زن 32 ساله ای است که موفق شده بود دخترش را از چنگ مرد شیطان صفتی نجات دهد که نقشه وحشتناکی را در سر داشت. این زن جوان که به همراه دخترش در پناه پلیس قرار گرفته بود، درباره این ماجرای هولناک به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد گفت: در دوران نوجوانی با «محبوبه» دوست صمیمی بودم، او هم محله ای ما بود و در یک مدرسه تحصیل می‌کردیم اما من در 14 سالگی ازدواج کردم و به دنبال زندگی خودم رفتم. چند سال بعد محبوبه هم در حالی ازدواج کرد که من دختر خردسالی به نام «لیلا» را در آغوش می‌فشردم. در این سال ها چند بار به طور اتفاقی یکدیگر را در محله قدیمی دیدیم و با یادآوری خاطرات گذشته با یکدیگر همکلام شدیم. متاسفانه سال ها بعد اختلافات شدید اخلاقی بین من وهمسرم به جایی رسید که دیگر نتوانستم به زندگی مشترک با او ادامه بدهم، به همین دلیل از شوهرم طلاق گرفتم. یک روز که برای دیدن مادرم به محله قدیمی خودمان رفته بودم با «محبوبه» روبه رو شدم و تازه فهمیدم که او نیز مانند من مطلقه است و اکنون مجردی زندگی می کند! از آن روز به بعد معاشرت ها و رفت و آمد بین ما آغاز شد. «محبوبه» دورهمی و شب نشینی های زیادی برگزار می کرد و این شیوه زندگی را دوست داشت. من هم چند بار به همراه دخترم (لیلا) در دورهمی های او شرکت کردم. در همین هنگام بود که فهمیدم او به عقد موقت جوانی به نام «مسعود» درآمده است که فردی متشخص به نظر می رسید. «مسعود» بعد از پایان شب نشینی اصرار داشت که من و دخترم را با خودرواش به خانه برساند ولی من نپذیرفتم تا این که یک روز «محبوبه» با من تماس گرفت و ادعا کرد: «مسعود» من و شما را به صرف شام در منطقه تفریحی طرقبه دعوت کرده است! قصد داشتم دعوت او نپذیرم چرا که دخترم گفته بود چاقویی را در جیب عقب «مسعود» دیده است! ولی با اصرار و خواهش «محبوبه» در نهایت قبول کردم. هنگام صرف شام ماجرای چاقو را برای دوستم بازگو کردم اما او لبخندزنان گفت: «مسعود» دشمن زیاد دارد به این دلیل همیشه مجهز است! خلاصه نیمه شب بود که سوار بر خودرو به مشهد بازگشتیم اما در بین راه «مسعود» آینه خودرو را روی چهره دخترم تنظیم کرده بود و مدام با «لیلا» خوش و بش می کرد. او هم که از خجالت سرش را پایین انداخته بود به زور پاسخش را می داد. من متوجه موضوع شدم و به او گفتم ما را پیاده کند تا بقیه مسیر را با تاکسی اینترنتی برویم! ولی او در حالی که مقابل منزلش توقف کرده بود با چهره ای درهم کشیده گفت: یعنی چه! من کار کوچکی در منزل دارم و الان برمی گردم. وقتی دوباره پشت فرمان نشست بوی مشروب فضای اتاق خودرو را پر کرد ولی من به روی خودم نیاوردم!  لیلا  که خسته شده بود، سرش را روی شانه من گذاشت و به خواب رفت!

مسعود وقتی از آینه به او نگاه کرد: با پررویی گفت: «عشقم خوابید!» با شنیدن این جمله، اخم هایم را درهم کشیدم و خطاب به «محبوبه» گفتم: «مثل این که حال شوهرت خوب نیست!» او هم با خنده گفت: «مسعود» لیلا را خیلی دوست دارد به همین دلیل هم امشب شما را به شام دعوت کرد! هنوز در حیرت و شوک بودم که ناگهان «مسعود» گفت: «لیلا» امشب را باید با من سپری کند! با فریادهای من «لیلا» از خواب بیدار شد واز ترس می لرزید.

در یک لحظه تصمیم گرفتم در خودرو را باز کنم ولی او چاقویش را بیرون کشید و تهدید کرد. «محبوبه» هم گفت: مدتی است که «مسعود» مرا تهدید می کند تا شبی را با «لیلا» بگذراند! حالا هم مطمئن باش طوری نمی شود! در حالی که دخترم اشک می‌ریخت او خودرو را مقابل منزلی متوقف کرد، به «لیلا» گفتم وقتی من در برابر «مسعود» ایستادم تو فرار کن و با پلیس تماس بگیر! لحظاتی بعد «مسعود» با چاقو مقابل در خودرو ایستاد تا دخترم را پیاده کند. به او گفتم چاقو را کنار بکش و خودت هم در آن سو بایست تا هر دو نفر با هم پیاده شویم! در این هنگام خودم را مقابل «مسعود» قرار دادم و دخترم با استفاده از این فرصت فرار کرد. «مسعود» هم به دنبالش دوید اما چون مشروب خورده بود، کنترلش را از دست داد و روی زمین افتاد. من هم در پی دخترم فرار کردم و خودمان را به خانه رساندیم اما چند دقیقه بیشتر طول نکشید که «مسعود» دستش را روی زنگ منزل ما گذاشته بود و پی در پی آن را می فشرد! و با سنگ به شیشه می کوبید! و نام «لیلا» را فریاد می زد! من و دخترم از شدت ترس دست و پایمان را گم کرده بودیم که در نهایت برای لحظه ای به خود آمدم و با پلیس تماس گرفتم! طولی نکشید که نیروهای انتظامی به محل آمدند و مسعود را به همراه محبوبه به کلانتری انتقال دادند. حالا هم با آن که «محبوبه» ادعا می کند در این ماجرا بی‌تقصیر است ولی او را نمی‌بخشم چرا که از این نقشه کثیف خبر داشت و...

با صدور دستوری ویژه از سوی سرهنگ خواجه پور (رئیس کلانتری آبکوه) بررسی های پلیسی درباره این ماجرای تکان دهنده و ادعاهای زن جوان آغاز شد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها