انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران

سرکرده باند که مرد میانسالی است پس از آزادی از زندان باند سرقت لوازم خودرو تشکیل داده و با همدستی ۵ سارق سابقه‌دار به سرقت لوازم داخل خودرو می‌پرداخت.

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در تهران
کد خبر: 587651
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۶ ۱۲:۱۳:۳۴

انهدام باند بزرگ سرقت خودرو در جنوب تهران متلاشی و ماجرای 200 فقره دزدی فاش شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه محسن معظمی گودرزی، معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: آذرماه جاری، با اقدامات اطلاعاتی و روش‌های کشف نوین جرم، کارآگاهان موفق شدند به فعالیت یک باند بزرگ سرقت در جنوب تهران پی ببرند.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی حاکی از این بود، سرکرده باند که مرد میانسالی است  پس از آزادی از زندان باند سرقت لوازم خودرو تشکیل داده و با همدستی  ۵ سارق سابقه‌دار به سرقت لوازم داخل خودرو می‌پردازند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با روش‌های علمی هویت و مخفیگاه متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی مخفیگاه متهمان شدند و کلیه اعضای این باند  را در یک عملیات منسجم دستگیر و  در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت، لپ تاپ، دلربرقی، سنگ فرز و جعبه ابزار مسروقه کشف شد.

این مقام  انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر تشکیل باند و ۲۰۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در جنوب تهران اعتراف کردند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مالخر اعضای این باند سرقت دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان اداره بیستم  پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها