کد خبر: 584644
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۴:۳۰:۴۷
| |

روایت روزنامه شهروند از آموزش دزدی در فضای مجازی/ پنج میلیون دادم و در سه جلسه نکات کلیدی سرقت خودرو را آموزش دیدیم

روزنامه شهروند به نقل از یک پسر جوان نوشت: فضای مجازی را زیر و رو کردم. آنقدر گشتم تا با پیجی آشنا شدم. در آن پیج فردی بود که آموزش سرقت می‌داد. پنج میلیون تومان پول دادم و او در سه جلسه به من نکات کلیدی سرقت خودرو را آموزش داد.

روایت روزنامه شهروند از آموزش دزدی در فضای مجازی/ پنج میلیون دادم و در سه جلسه نکات کلیدی سرقت خودرو را آموزش دیدیم
کد خبر: 584644
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۷ ۱۴:۳۰:۴۷

روزنامه شهروند در گزارشی از تلاش یک پسر برای یادگیری دزدی به منظور خودنمایی مقابل دختر موردعلاقه‌اش نوشته است. به گزارش این روزنامه این پسر ۵ میلیون تومان هزینه کرده و در ۳ روز ریزه‌کاری‌های دزدی را به صورت مجازی یاد گرفته است. 

به گزارش شهروند، پسر جوان گفت: «ملیحه مرتب مرا تحقیر می‌کرد و می‌گفت باید یک خودروی خوب بخری. رفاه کامل داشته باشی، اما من کار مناسبی نداشتم. روز آخر من و ملیحه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم. ملیحه گفت تو نمی‌توانی برای خودت خودرو بخری. من هم عصبانی شدم و گفتم قدرت مالی‌اش را ندارم، چکار کنم بروم دزدی کنم؟! او گفت که تو حتی عرضه دزدی را هم نداری. من هم گفتم به تو نشان می‌دهم که عرضه دارم یا نه... کسی را هم نمی‌شناختم که با من به دزدی بیاید. برای همین فضای مجازی را زیر و رو کردم. آنقدر گشتم تا با پیجی آشنا شدم. در آن پیج فردی بود که آموزش سرقت می‌داد. با او چت کردم و پس از جلب اعتماد قرار شد او به من آموزش بدهد.»

پسرجوان در رابطه با آموزش سرقت گفت: «پنج میلیون تومان پول دادم و او در سه جلسه به من نکات کلیدی سرقت خودرو را آموزش داد...با تایید او، من هم به سراغ سرقت رفتم. چندبار خواستم طبق آموزش‌هایم خودرو را سرقت کنم. ولی هربار دست‌وپایم لرزید و ترسیدم. تااینکه در نهایت به ملیحه فکر کردم و آن روز خودروی پراید را از مقابل خانه‌ای دزدیدم. به ملیحه زنگ زدم و با او قرار گذاشتم. وقتی ملیحه سر قرار آمد به جای اینکه مرا تشویق کند، شروع کرد به تحقیر کردن من. می‌گفت تو واقعا بی‌عرضه هستی. چرا خودروی پراید دزدیدی. حداقل یک خودرو مدل بالاتر سرقت می‌کردی. این همه ترس را به جون خریدی برای سرقت یک خودروی پراید! همان لحظه با هم درگیر شدیم و در نهایت مردم با ماموران پلیس تماس گرفتند و من لو رفتم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها