کد خبر: 587549
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تعرض بی‌رحمانه به دختر جوان از سوی ۲ پسر شیطان‌‌صفت

متهمان دختر افغانستانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

تعرض بی‌رحمانه به دختر جوان از سوی ۲ پسر شیطان‌‌صفت
کد خبر: 587549
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۹:۳۰:۰۰

ماموران پلیس دو مرد جوان را که دختر افغانستانی را به طرز خشنی مورد آزار جنسی قرار داده بودند بازداشت کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این دو متهم که پرونده‌شان در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است با ترفندهای خاص پلیسی بازداشت شدند و هر دو به آزار دختر جوان اعتراف کردند.

دختر جوان افغانستانی سه ماه قبل به پلیس شکایت برد و گفت: در خیابان منتظر تاکسی بودم که سوار یک پراید نقره‌ای شدم. خودرو دو سرنشین داشت و من فکر می‌کردم یکی از آنها مسافر است.

او ادامه داد: پس از طی مسافتی راننده یکباره تغییر مسیر داد و به سمت حاشیه تهران رفت. اعتراض کردم اما راننده و سرنشین دیگر درها را قفل و به من فحاشی کردند. آنها مرا به بیابان‌های حاشیه تهران بردند و بدون توجه به التماس‌هایم وحشیانه آزارم دادند. آنها مرا به شدت کتک زدند و سپس فرار کردند. من نتوانستم پلاک خودرو را به خاطر بسپارم؛ اما پشت شیشه خودرو در برگه‌‌ای نوشته شده بود این خودرو فروشی است.

در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت بسیار خشن دختر جوان را تایید کرده بود پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و قضات دادگاه دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده صادر کردند.

به این ترتیب پلیس تمام دوربین‌های کنترل ترافیک در منطقه را بررسی و چند پراید نقره‌ای را که برگه‌ای به عنوان فروشی روی شیشه آن نصب شده بود ردیابی کرد. در  بررسی‌ها مشخص شد یکی از خودروها در آن منطقه رفت و آمد زیادی داشته است. به این ترتیب  پلیس به عنوان خریدار با راننده قرار ملاقات گذاشت و دختر جوان که به محل قرار صوری رفته بود، راننده را شناسایی کرد.

به این ترتیب راننده شیطان‌صفت و دوستش بازداشت شدند. آنها در نخستین جلسه تحقیق به آزار و اذیت وحشیانه دختر افغان اعتراف کردند و گفتند: او گریه می‌کرد و با التماس می‌خواست دست از سرش برداریم؛ اما ما توجهی به او نکردیم.

در حالی که دو متهم به جنایت سیاه اعتراف کرده‌اند قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شوند. این در حالی است که دختر افغان خواستار اعدام آنها شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مهدی بندری ارسالی در
    شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    چرا میگید شیطان صفت برادر من شما خودت اگه مجرد باشی و تستوسترون بدنت ترشح بشه قالی خونتون رو گاز می‌زنی شما بیا یجایی رو مشخص کن تا جوونامون خودشون رو تخلیه کنن بعد اگه دست به چنین خطایی زدن بهشون بگو شیطان صفت لعنت به ما که همچی رو یطرفه میبینیم

  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱

    این بزهکار تولیدی فرهنگ به اصطلاح اصلاح طلبان هستند بیشترین بزهکاران و وطن مادر فروشان در زمان خاتمی تولید شد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها