کد خبر: 586924
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۲:۳۹:۴۴
| |

زورگیری به محض آزادی از زندان

متهم سابقه‌دار به جرم سرقت در زندان بوده و مدت کوتاهی بعد از آزادی از زندان از 5 نفر زورگیری کرد.

زورگیری به محض آزادی از زندان
کد خبر: 586924
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۲:۳۹:۴۴

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر حرفه‌ای که به محض آزادی از زندان اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

 به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی بیان داشت:در پی وقوع یک فقره سرقت موبایل به روش زورگیری  در محله "ابوذر" تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل برعهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغازکردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهم سابقه‌دار را شناسایی کردند، افزود: تیم مجربی از ماموران سریعا وارد عمل شده و در محدوده محله "ابوذر"  متهم را در حال تردد مشاهده و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم 34 ساله که ابتدا منکر بزه انتسابی شده بود با مشاهده دلایل و مدارک به جرم خود اعتراف کرد.

 جانشین  پلیس پیشگیری تهران  با اشاره به اینکه متهم سابقه‌دار به جرم سرقت در زندان بوده و مدت کوتاهی بعد از آزادی از زندان مرتکب این جرم شده است، خاطرنشان کرد تاکنون 5نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و تلاش برای شناسایی شاکیان دیگر ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها