کد خبر: 584939
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۳:۰۷:۴۲
| |

زورگیری از 10 نفر در پوشش مسافرکشی

2 مرد خشن با استفاده از زور و تهدید از مسافران زورگیری می‌کردند.

زورگیری از 10 نفر در پوشش مسافرکشی
کد خبر: 584939
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ۱۳:۰۷:۴۲

زورگیر خشن در پوشش مسافرکش از شهروندان در شرق تهران زورگیری می‌کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع زورگیری‌های سریالی از شهروندان در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

تحقیقات کارآگاهان فاش کرد، ۲ مرد جوان در پوشش مسافرکش با یک خودرو سفید شهروندان را سوار وسیله‌نقلیه خود کرده و در ادامه با چاقو از آنان زورگیری و گاهی اوقات این اعمال مجرمانه با خشونت انجام شده است.

کارآگاهان در گام نخست با بهره‌گیری از روش‌های علمی کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی و متوجه شدند آنها سابقه‌دار هستند. ماموران با کشف این سرنخ مهم موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در جنوب تهران شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در ادامه موفق به کشف اموال مسروقه شدند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رییس پلیس آگاهی پایتخت،  با بیان اینکه ۱۰ نفر از شهروندان با مراجعه به پایگاه چهارم پلیس آگاهی متهم را شناسایی کردند، افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان در شرق تهران با همکاری همدستش اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها