کد خبر: 584287
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۴:۲۰
| |

کلاهبرداری به بهانه تور کویرگردی

متهم با ایجاد صفحه تبلیغاتی در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبلغ 10 میلیون ریال از متقاضیان کرده بود.

کلاهبرداری به بهانه تور کویرگردی
کد خبر: 584287
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۵ ۱۱:۰۴:۲۰

فردی که در اینستاگرام با تبلیغات فریبنده ثبت نام تور کویرگردی از گردشگران کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، رئیس پلیس فتا اصفهان در خصوص این شگرد کلاهبرداری گفت: به دنبال وصول دو پرونده و ادعای شکات در خصوص کلاهبرداری فردی ناشناس با شگرد تبلیغ تور کویرگردی از طریق اینستاگرام، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص شد فردی ناشناس با ایجاد صفحه تبلیغاتی در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری و دریافت مبلغ 10 میلیون ریال از متقاضیان کرده و پس از آن نه تنها پاسخگوی آنها نبوده حتی خدماتی هم در زمان مقرر به آن ها ارائه نداده است.

سرهنگ مرتضوی توصیه کرد: یکی از خصوصیات فضای مجازی ایجاد فرصت برای تبلیغات با کمترین هزینه و بالاترین بازدهی در زمانی کوتاه است. این فضا این امکان را برای افراد سود جو نیز فراهم آورده است تا بتوانند تبلیغاتی همچون تورهای گردشگری، رزرو اماکن اقامتی، فروش بلیت ارزان قیمت و... به صورت گسترده در این فضا داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر قصد استفاده از خدمات گردشگری یا درخواست اماکن اقامتی بصورت اینترنتی دارید، حتما از طریق دفاتر تایید شده و معتبر اقدام کرده و از افراد و شرکت‌های فاقد مجوز درخواست خدمات نکنید، همچنین حتی الامکان ‌آدرس و تلفن شرکت مورد نظر را دریافت و به‌صورت حضوری مراجعه کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها