کد خبر: 581093
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

عشق ممنوع خانم دکتر قتل شوهرش را رقم زد

زن روانشناس می‌گوید در قتل شوهرش نقشی نداشته اما متهم ادعا می‌کند به خاطر عشق ممنوع دست به جنایت زده است.

عشق ممنوع خانم دکتر قتل شوهرش را رقم زد
کد خبر: 581093
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۱۹:۳۰:۰۰

زن روانشناس بعد از اینکه عاشق یکی از مراجعانش شد با همدستی او همسرش را به قتل رساند و به‌ زودی به همین اتهام پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، پلیس زمانی متوجه شد دکتر روانشناس رابطه‌ای عاشقانه با بیمارش دارد که مشخص شد این زن با شوهرش اختلافات شدیدی داشته است.

یک سال قبل خبر شلیک گلوله به مردی به ماموران پلیس داده شد. با حضور پلیس و بررسی صحنه جرم مشخص شد مقتول، مهندسی جوان است که با هیچ‌کس دشمنی یا اختلاف حسابی نداشته است. بررسی‌های بعدی ماموران نشان داد اختلافی کهنه و ریشه‌دار میان مقتول و همسرش که دکتر روانشناس است وجود دارد.

هرچند دکتر روانشناس به نام مریم مدعی بود اختلاف چندانی با شوهر نداشته اما بررسی تلفن همراه این زن نشان داد او از مدتی قبل رابطه‌ای عاشقانه با مردی به نام رامین برقرار کرده است. با مشخص شدن راز خیانت این زن، پلیس مریم و رامین را بازداشت کرد.

رامین ۳۵ساله به قتل اعتراف کرد و گفت: هشت سال است با همسرم ازدواج کرده‌ام و یک پسر هفت‌ساله دارم، اما همیشه با همسرم اختلاف داشتم. به همین خاطر به پیشنهاد یکی از دوستانم پیش دکتر روانشناس رفتم. من و همسرم چندین جلسه از دکتر روانشناس مشاوره گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم این زندگی را با هم ادامه دهیم. به همین خاطر تصمیم به جدایی گرفتیم. در مدتی که با خانم دکتر مشاوره می‌کردم به او علاقه‌مند شدم. مریم ۳۹ سال داشت و همیشه می‌گفت از زندگی‌اش راضی است؛ اما وقتی فهمید به او علاقه‌مند شده‌ام حقیقت زندگی‌اش را برایم برملا کرد. او می‌گفت از زندگی‌اش راضی نیست و همسرش هم او را طلاق نمی‌دهد.

متهم ادامه داد: من و مریم به یکدیگر علاقه‌مند شدیم. او با حرف‌هایش مرا تحریک کرد تا شوهرش را حذف کنم. حرف‌های او باعث شد تصمیم به قتل شوهرش بگیرم. او گفت صبح زود همسرش به محل کار می‌رود. من هم اسلحه و سه تیر جنگی تهیه کردم و مقابل خانه‌شان منتظر ماندم و در فرصتی مناسب به آن مرد شلیک و فرار کردم.

به دنبال اعتراف‌های این مرد روشن شد زن روانشناس با حرف‌هایش رامین را تحریک کرده تا شوهرش را بکشد. ارسال بیش از ۴۰ پیامک در روز نشان از عشق ممنوع میان آنها می‌داد و مشخص بود آنها دلبسته یکدیگر شده بودند.

ماموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند مریم در این مدت با رامین قرار ازدواج گذاشته است. با افشای این ماجرا خانم دکتر نیز بازجویی شد اما جرمش را گردن نگرفت.

او گفت: رامین یکی از مراجعان به مطب روانشناسی من بود. او پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد؛ اما به او گفتم متاهل هستم. وقتی یک بار با او درد دل کردم و گفتم شوهرم مردی بی‌اعتقاد است و مرا همیشه مورد تمسخر قرار می‌دهد خودش تصمیم به قتل او گرفت و من از این تصمیم بی‌اطلاع بودم.

پسر ۲۰ساله و دختر ۱۰ساله قربانی، اظهارات مادرشان را مبنی بر بی‌اعتقاد بودن پدرشان تایید نکردند و گفتند مادرشان به دروغ چنین اظهاراتی را مطرح کرده است.

به این ترتیب برای رامین به اتهام قتل و خرید سلاح جنگی و برای مریم به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به جرم آنها رسیدگی شود. این در حالی است که دو فرزند قربانی درخواست قصاص کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها