کد خبر: 580743
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

محاکمه پدر به اتهام قتل دختر نوجوان

مرد جوان متهم است دخترش را با خوراندن قرص برنج به قتل رسانده و قصد داشته دو فرزند دیگرش را نیز بکشد.

محاکمه پدر به اتهام قتل دختر نوجوان
کد خبر: 580743
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۰

مردی که متهم است دختر نوجوانش را با قرص برنج کشته و قصد داشته دختران دیگرش را هم به قتل برساند پای میز محاکمه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد جوان که سه دختر دارد متهم است دختر نوجوان را کشته و به ادعای همسر سابقش از لحظه مرگ او فیلم نیز گرفته است؛ اما متهم، قتل دخترش را رد کرده و مدعی است دخترش خودکشی کرده است.

مرگ غم‌انگیز دختر نوجوان

نیمه‌شب دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ پیکر نیمه‌جان دختر ۱۴ساله‌ای به نام مایسا به بیمارستانی در منطقه شرق تهران منتقل شد‌. شواهد نشان می‌داد دختر نوجوان مسموم شده است. تلاش پزشکان برای نجات جان این دختر آغاز شد اما ساعتی بعد دختر نوجوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد. با مرگ مشکوک این دختر جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را مسمومیت با قرص برنج اعلام کردند.

هرچند علت مرگ مصرف قرص برنج اعلام شد و احتمال می‌رفت این دختر خودکشی کرده باشد اما گفته‌های مانیلا، خواهر مقتول، پرده از اتفاقی تکان‌دهنده برداشت.

مانیلا گفت: پدر و مادرم چند سال است از هم جدا شده‌اند. مادرمان ازدواج کرده و من و دو خواهرم با پدرمان زندگی می‌کنیم. پدرمان مرد سخت‌گیری است و مدام از من و خواهرهایم ایراد می‌گرفت. او حتی اجازه نمی‌داد به تنهایی از خانه بیرون برویم و به خاطر همین رفتارهایش بود که مادرم از او جدا شد. شب حادثه پدرم وقتی به خانه آمد ساندویچ خریده بود که آنها را به من و دو خواهرم داد تا بخوریم؛ اما ساندویچ طعم تلخی داشت. به همین خاطر من و خواهرم بزرگم آن را نخوردیم ولی مایسا آن را خورد و حالش بد شد.

او ادامه داد: با اصرار من و خواهرم، پدرمان مایسا را به یک درمانگاه برد و پزشکان معده او را شست‌و‌شو دادند و پس از تزریق یک سرم ترخیص شد. ما وقتی به خانه برگشتیم پدرمان به هر کدام از ما یک قرص داد و گفت قرص ویتامین است و بهتر است آن را بخورید چون ضعیف شده‌اید و مریضی مایسا هم به همین دلیل است. این بار نیز من و خواهر بزرگم ترسیدیم و قرص را نخوردیم اما مایسا آن را خورد. او خیلی به پدرمان اعتماد داشت. نیمه‌شب بار دیگر حالش بد شد. مایسا حتی نمی‌توانست به خوبی نفس بکشد. من با گریه از پدرم خواستم او را به بیمارستان برساند؛ اما خواهرم در بیمارستان فوت شد.

به دنبال اظهارات این دختر، پدر او تحت بازجویی قرار گرفت و منکر خوراندن قرص برنج به دخترش شد.

این مرد گفت: هیچ پدر سنگدلی حاضر به کشتن دخترش نمی‌شود. چطور ممکن است من دست به چنین جنایتی بزنم؟ من اتهامم را قبول ندارم و دو دخترم به دروغ چنین حرفی زده‌اند.

ماموران پلیس در ادامه تحقیقات به پرس‌و‌جو از همسر سابق متهم پرداختند.

مادر قربانی گفت: من شک ندارم شوهر سابقم با خوراندن قرص دخترم را کشته و قصد داشته دو دختر دیگرم را سربه‌نیست کند. شوهرم آن شب از لحظه لحظه به هم خوردن حال دخترم و جان دادن او و انتقالش به بیمارستان فیلم گرفته و برای من ارسال کرده بود. او چه انگیزه‌ای برای این کار داشته؟ قطعاً با این کار قصد داشته خودش را بی‌گناه نشان دهد و از دام قانون بگریزد.

این زن ادامه داد: آن روز من با دخترم تلفنی صحبت کردم. حال او خوب بود و هیچ مشکلی نداشت. شوهرم با خوراندن قرص او را کشته است و من برایش اشد مجازات می‌خواهم.

در حالی که مرد جوان منکر اتهامش بود برایش کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد؛ اما او که با قرار وثیقه آزاد بود در جلسه دادگاه حاضر نشد.

در ابتدای جلسه مادر قربانی به عنوان اولیای دم روبه‌روی قضات ایستاد و درخواست اشد مجازات را برای همسر سابقش مطرح کرد.

سپس وکیل متهم به دفاع ایستاد و گفت: موکل من اتهامش را قبول ندارد. او هرگز قصد کشتن دخترانش را نداشته و دخترانش به دروغ چنین حرف‌هایی را علیه او مطرح کرده‌اند.

قضات دادگاه ادامه جلسه را به روزهای آینده موکول کردند تا متهم به دادگاه احضار شود و برای افشای حقیقت از خود دفاع کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها