قتل همکلاسی قدیمی به دلیل کری‌خوانی

متهم گفت: مقتول همکلاسی قدیمی‌ام بود بعد از آنکه درسمان تمام شد، با هم کری‌خوانی و کل کل داشتیم هر کدام می‌خواستیم ثابت کنیم که زورمان بیشتر از دیگری است.

قتل همکلاسی قدیمی به دلیل کری‌خوانی
کد خبر: 580995
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ ۰۸:۰۲:۴۰

قتل همکلاسی قدیمی به خاطر توهم و جنایت در گردنه قوچک دو حادثه خونین آخر هفته پایتخت بود.

کری‌خوانی مرگبار

به گزارش «ایران»، عصر چهارشنبه مأموران کلانتری 151 یافت‌آباد در تماس با بازپرس محمدتقی شعبانی از مرگ پسر 21 ساله‌ای در بیمارستان خبر دادند. با اعلام خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و بررسی‌ها نشان می‌داد پسر جوان به همراه یکی از دوستانش که او نیز به‌شدت مصدوم شده بود، روز قبل به بیمارستان منتقل شده‌اند. تلاش کادر درمان برای نجات دو پسر جوان ادامه داشت اما در نهایت 24 ساعت بعد یکی از آنها تسلیم مرگ شد.

در ادامه تحقیقات هویت عامل جنایت شناسایی و پسر جوان که پس از درگیری مرگبار متواری شده بود، بازداشت شد. عامل این قتل زمانی که در مقابل تیم جنایی قرار گرفت به قتل اعتراف کرد: مقتول همکلاسی قدیمی‌ام بود بعد از آنکه درسمان تمام شد، با هم کری خوانی و کل کل داشتیم هر کدام می‌خواستیم ثابت کنیم که زورمان بیشتر از دیگری است. سعی داشتیم در محل خودی نشان دهیم. شب حادثه با مقتول قرار گذاشتم، من به همراه دوستم رفتم و مقتول با 11 نفر از دوستانش آمد.

او ادامه داد: محل قرارمان یکی از بوستان‌های یافت آباد بود، اما دقایقی بعد احساس کردم مقتول قصد دارد با دوستانش به من حمله کند. من هم قبل از اینکه او نقشه‌ای را که در سر داشت اجرا کند، با چاقو به آنها حمله کرده و متواری شدم.

با اعتراف متهم به جنایت او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

قتل مرد بلال فروش

دومین حادثه ساعت 5 بامداد پنجشنبه 12 آبان از سوی مأموران کلانتری 164 قائم به بازپرس جنایی اعلام شد.

خبر قتل دستفروش 21 ساله در گردنه پارک جنگلی قوچک با اعلام به مرکز فوریت‌های پلیس 110 در دستور کار بازپرس محمدتقی شعبانی قرار گرفت.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مقتول بساط فروش بلال و قلیان در منطقه قوچک داشته است. ساعت سه بامداد همان روز، مرد جوانی برای خرید به سراغ او می‌رود اما در این میان با هم درگیر شده و با ضربه چاقو مرد بساطی مصدوم و مشتری جنایتکار از محل متواری شد. پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان تهرانپارس وی دو ساعت بعد تسلیم مرگ شد. در تحقیقات اولیه مشخص شد این جوان از مدت‌ها قبل در گردنه قوچک بساط چای و قلیان و بلال داشت. روز حادثه عده‌ای از دستفروشان دیگر که در نزدیکی محل بساط مقتول کار می‌کردند، خودروی یکی از مشتریان ثابت او را دیده بودند که با سرعت از محل بساط مقتول دور شد. بازپرس جنایی دستور بازداشت عامل این قتل را صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها